@Ray, zoals Noord26 al aangeeft is het tunen van de motor 699,- en icm dsg 999,- minus 50%, rollenbank voegt niets toe, alleen kan je aan de hand van de uitdraai zien wat het vermogen is in Pk en Nm en dat voor de aktieprijs van 15,- en zo'n vermogensraport is wel leuk om te hebben.
mijn dsg was ook prima, maar ik heb hem wel laten aanpassen, ten 1e om de koppelbegrenzer weg te schrijven (anders heeft je tuning maar gedeeltelijk zin) en ten 2e om het originele S programma niets toevoegd als alleen buitensporig hoog toeren draaien met veel herrie in de cockpit als gevolg, ook zijn de schakelmomenten in het D programma aangepast, maar je kan zelf kiezen wat je wel en wat je niet wil aanpassen / wijzigen.
als je verder nog vragen hebt, brand maar los, als ik het niet weet ga ik het navragen voor je.
aanmelden kan bij mij
Die 350 + 15 euri wil ik er wel aan kwijt. Alleen die DSG. Ik vraag me af of die koppelbegrenzer bij mij weg moet. Die 250 pk kan hij makkelijk hebben en 350 NM ook. En wat doet jouw S stand nu wel wat,ie vroeger niet deed?
Ik gebruik hem zelden, behalve op bochtige wegen en soms in de stad omdat ik vind dat de D teveel in hoge versnellingen blijft en het te lang duurt voordat je bij gas geven voldoende opschiet. (moet terugschakelen dan en in S staat hij al een versnelling lager meestal) In bochtige gebieden vind ik de D vanwege de te lage toeren teveel onderstuurd. Ik houd liever wat vermogen dat snel beschikbaar is op de voorwielen en in die omstandigheden rijd ik dan S. Maar wat heb jij dan gedaan? Van S een beetje D laten maken?
greetz Corné