Meer dan 10 jaar geleden gesloten topics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat betreft het telefoonboek, dat is mij bekend maar vind ik geen doodramp want ik blader nu ook vlugger door telefoonboek van me mobiel zelf dan door die van carkit !

Wees slim en koop een Parrot CK3100, die is stukken beter dan de JVC en iets goedkoper ook.

Verstandig dat je hem op gaat halen, laat maar weten hoe hij bevalt.
 

EdK

Forumguru
Wees slim en koop een Parrot CK3100, die is stukken beter dan de JVC en iets goedkoper ook.

Verstandig dat je hem op gaat halen, laat maar weten hoe hij bevalt.

Komt geen parrot in ! Heb ik jaren geleden al in een wagen gehad en beviel op zich prima ! Maar wil juist alles geintregeerd hebben en niet nog weer een parrot schermpje ergens op dashboard geschroefd / geklemd hebben !

Me verdere bevindingen na inbouw van de NX7000 zal ik hier wel ventileren !
 
Ik heb een Brodit Active Holder voor mijn Nokia 6300 toestel. Deze houder heb ik for the time being op een Brodit Proclip vastgezet welke op zijn beurt vastzit op het ventilatierooster. Ik vind dit geen mooie oplossing o.a. vanwege het feit dat de 12/24V autolader van de houder strak gespannen staat naar de sigarettenaansteker wat de bewegingsruimte beperkt. Ik wil graag i.p.v. de Brodit Proclip een Carcomm Radio Mount gebruiken die ik stevig wil klemmen in de DIN-sleuf van de Dance autoradio. De beugel wil ik dus plaatsen tussen de behuizing van de Dance autoradio en (de DIN-slede in) het dashboard en vervolgens de 12/24V adapter aansluiten op de autoradio. Mijn vraag is of het mogelijk om de beugel te plaatsen/gebruiken c.q. geschikt is voor de Dance radio (omdat het een 2-dins radio betreft) en welke montagediepte ik moet nemen voor de beugel? Of is er nog een ander beter en mooi alternatief? Als voorbeeld heb ik een miniatuur van een Carcomm Radio Mount en een Brodit Proclip bijgevoegd ter illustratie.
 

Bijlagen

  • Carcomm Radio Mount.jpg
    Carcomm Radio Mount.jpg
    43,9 KB · Weergaven: 57
  • Brodit Proclip.jpg
    Brodit Proclip.jpg
    72,7 KB · Weergaven: 58

Fabia

† In Memoriam
Mocht je de Brodit Proclip over hebben, als alles lukt zoals je wilt, dan wil ik wel van je overnemen voor een schappelijk prijs.
 
Ik weet niet of je het erg vindt, maar er zitten reeds 4 kleine gaten in welke bedoeld zijn voor de Brodit active holder Nokia 6300. Als je een andere houder erop zet dan zie je deze 4 kleine gaten niet. Misschien past de houder van jou wel perfect op die 4 gaten. Ik weet niet welke houder je hebt. Maar in principe moeten de Brodit houders allemaal precies op de Proclip passen. Ik gebruik de Proclip al niet meer. Dus je kan het van me overnemen en dat allemaal gratis! Ik ben de beroerdste niet.

Stuur mij maar een privé bericht voor de verdere procedure.

P.s. de Proclip heb ik pas een maand geleden aangeschaft! En maar een weekje in de auto gebruikt.
 
Gezien de recente diefstallen van Columbussen heb ik besloten om geen houders meer te gebruiken in mijn auto c.q. in het zicht te laten staan voor het dievengilde ;) Mijn vraag behoeft derhalve geen antwoord meer!

S.v.p. topic sluiten!
 

EdOII

Nieuw lid
Hallo

Ik heb twee dingen die ik 'mis' op mijn columbus navigatie:
1. Afslag nummers en knooppunt namen
2. snelheid wat op de weg gereden mag worden.

Is dat er wel of is het er niet?
 

EdOII

Nieuw lid
thanks, dan moet ik dat is kijken. ik heb die symbooltjes aangezet (de bolletjes bij de afritten) maar zal is kijken met splitscreen of ik nummers zie
 
Ik ben relatief nieuw hier, maar kan nog steeds niet vinden hoe ik kan zien welke firmware versie in mijn Columbus zit,

Wie helpt mij op weg,

Eric
 

MarcoO2

Forumguru
Het gaat om de laatste zin: Het "hidden menu" kan je op ieder moment oproepen door de setup ingedrukt te houden. Na 5 sec zie je het radio testmenu en weer 5 sec later het uitgebreide testmenu.

Als je de setup-knop lang genoeg ingedrukt houdt, kun je allerlei gegevens in een verborgen menu zien, waaronder het versienummer.

Alleen werkt dat niet bij alle Columbussen even goed. Bij mij werkt het soms wel, soms niet, maar meestal wel als ik de setup-knop al ingedrukt heb terwijl ik de auto start (en dus de columbus inschakelt).

Succes.!
 

hemi24

Forumguru
Sorry, had even moeten vermelden dat je de versie zou moeten kunnen bekijken via het verborgen menu... zoals genoemd onder de post onder vraag 2.

'Setup' indrukken en ingedrukt houden (ca. 15s)
 
Sorry, had even moeten vermelden dat je de versie zou moeten kunnen bekijken via het verborgen menu... zoals genoemd onder de post onder vraag 2.

'Setup' indrukken en ingedrukt houden (ca. 15s)

Ok ik zie dan alleen fm, am en DAB functies en geen hidden menu.

Eric
 

hemi24

Forumguru
bij mij hetzelfde; ik wil nog eens proberen zoals MarcoO2 heeft beschreven: eerst indrukken en dan pas starten. Ik meen elders ook al eens gelezen te hebben dat je moet drukken terwijl het welkomstscherm wordt getoond...
 

Huyzen

Lid
bij mij hetzelfde; ik wil nog eens proberen zoals MarcoO2 heeft beschreven: eerst indrukken en dan pas starten. Ik meen elders ook al eens gelezen te hebben dat je moet drukken terwijl het welkomstscherm wordt getoond...


Klopt, bij mij werkt dat ook zo. Meestal alleen de eerste keer als ik hem aanzet (tijdens 'welcome on board').
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan