Meer dan 10 jaar geleden gesloten topics

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Na eerst eens de pioneer AVIC F900BT goed bekeken te hebben en toch veel klachten tegenkom mbt traagheid met opstarten etc etc
Ga je verder zoeken en kom je opeens een voor mij totaal onbekend merk tegen enwel de ZENEC EGO ZE-MC5600 en ook nog eens speciaal voor de Skoda ook ! http://www.zenec.com/index.php?id=174&L=1

En als ik dit allemaal bekijk dan zie ik dit als een goede concurent voor de Columbus , maar nou ben ik al aan het zoeken naar reviews / testen , en tja daar kan ik dus weinig van vinden !

Is er hier iemand op het forum die er ook al eens mee bezig geweest en wel wat links heeft naar testen !?
Of is er al iemand die hem ingebouwd heeft zitten , zo ja wat zijn dan je bevindingen over deze set !

bvd,

EdK
 

EdK

Forumguru
Even een mail gestuurd gister naar de importeur

Wel de 5600 is nog geen test van en is in de loop van deze week pas leverbaar !

heb wel een test gekregen van de ZE-MC2000 die in combinatie met de NA2000 gekoppeld moet worden
Deze is voor de Fabia en de Octavia en hier een link http://www.lloxx.de/nc/de/misc/news/datum/2008/04/04/zenec-ze-mc2000.html?cHash=69c765011c&sword_list%5B0%5D=zenec&sword_list%5B1%5D=zemc2000

Indien er iemand is die de duitse test in PDF wil ontvangen , stuur even een PM met je emailadres en dan mail ik deze PDF naar je toe

De ZE-MC5600 is voor de Roomster en wordt tevens aangesloten op de CAN bus zodat je de stuurbediening kunt gebruiken
En vermoed maar weet niet zeker dat je in je maxidot het een en ander te zien krijgt
De navigatie box draait met software van Igo 8

http://www.navngo.com/pages/global/eng/igo_8_description

Op zich is het een aantrekkelijk systeem met navigatie software die ook goed staat aangeschreven en mbt updates ook regelmatig updates aanbied
Beter dan het update verhaal van Pioneer die hierin een flinke steek laat liggen

Maar doordat je aan het snuffelen bent op internet kom je uiteraard weer het een en ander tegen, en JVC heeft nu een 2 Dins radio navigatie systeem met afneembaar 7 inch toutchscreen alleen hier moet je dan weer een apparte module aanschaffen voor het Blauwe tand gebeuren !
Hier de link voor de geinteresseerden :
http://www.jvc.nl/product.php?id=KW-NX7000E&catid=233
 

ikke

Lid
goeiemiddag,

heeft er eigenlijk al iemand op het forum deze navigatie?

Ik ben heel sterk aan het twijfelen om ze aan te kopen. Volgens de winkelier (die zelf ook 1 heeft) werkt het schitterend.

Maar iets doet mij twijfelen.

mvg
christophe
 

EdK

Forumguru
Maar iets doet mij twijfelen.

Ja ik snap je probleem !

Het liefst zet ik er een Columbus systeem in maar de prijs weerhoud mij ervan
Dan het Zenec systeem zoals hierboven door mij aangekaart zou ik graag inbouwen, maar ik kan te weinig recensies / testen etc terug vinden op web ! En zodoende kan het bij mij nog geen doorslag geven door te zeggen oke dit wordt het !
Dan blijf ik aanhikken bij het colombus en zenec systeem om het diefstalgevoeligheid ! teveel mooie dingen in het zicht die niet als frontje verwijderbaar is !

Tja en nu ben ik gekomen tot het JVC systeem KW-NX7000 met afneembaar front (2 DIN )
Hier verwijder je het gehele LCD scherm en doe je in de meegeleverde hoes !
Tevens zit de flashcard (SD ) met kaartmateriaal in het front.
Het kaartmateriaal is van teleatlas of navteq ( ben ik nog niet geheel achter )
Om het als carkit tevens te kunnen gebruiken moet je nog wel een apparte module aanschaffen !

En voor mijn roomster moet ik nog een inbouwframe erbij aanschaffen dat me een 70 euries kost

Heb ook al een winkel in noord holland gevonden die wel een heel aantrekkelijke prijs heeft tov de concurentie

www.jncs.nl

Vanwege de lagere prijs had ik het idee dat er ergens een addertje onder het gras moest zitten, maar na een correct emailverkeer met de firma blijkt het dat ze een nederlands model leveren met alle opties zoals andere firma's ook leveren.
Tevens kan hij de optie modules leveren en ook het inbouwframe wat ik dan nodig heb !

Zenec kan hij wel leveren maar heeft het niet op voorraad !
 

higgy

Forumguru
Ik herhaal maar weer eens, lees je voor goede info over navigatiesystemen in op forum.navigatiehelpsite.nl
(alwaar ik ook mod ben, maar dit om de criticasters voor te zijn...)
 

EdK

Forumguru
Ik herhaal maar weer eens, lees je voor goede info over navigatiesystemen in op forum.navigatiehelpsite.nl
(alwaar ik ook mod ben, maar dit om de criticasters voor te zijn...)


Heb dit forum al bezocht en ook geconstateerd dat je daar ook een moderator bent !
Maar ik heb er voor mijn gevoel nog niet echt de info kunnen vinden die ik zoek ! met alle respect !
 

ikke

Lid
ik heb die kerel net info opgevraagd.

Want ik ben echt op zoek naar zo een systeempje.

vorige maand stond er zo een te koop op het forum, maar had net geen geld. Spijtig

ik laat wel iets weten als ik meer info heb.

grts
 

EdK

Forumguru
De kogel is door de kerk ! of is het nou RoomsteR ?

affijn het is toch de JVC geworden met blauwe Tooth Carkit !

Waarom , wel toch vanwege de diefstalgevoeligheid ! Nu verwijder ik het gehele display incl de SD card met kaartgegevens !

Het Zenec systeem is zondermeer een mooi systeem en ben er erg gecharmeerd van maar net als bv het columbus systeem en de pioneer systemen erg diefstal gevoellig !

Ben uiteindelijk bij een toko in noord holland terecht gekomen die het ook nog eens voor een lage prijs aanbied tov andere leveranciers !

Nu gehele systeem voor de prijs die andere leveranciers alleen voor de NX 7000 vragen !!
Interesse voor de leverancier ?? http://www.jncs.nl/index.asp
 
Na eerst eens de pioneer AVIC F900BT goed bekeken te hebben en toch veel klachten tegenkom mbt traagheid met opstarten etc etc
Ga je verder zoeken en kom je opeens een voor mij totaal onbekend merk tegen enwel de ZENEC EGO ZE-MC5600 en ook nog eens speciaal voor de Skoda ook ! http://www.zenec.com/index.php?id=174&L=1

En als ik dit allemaal bekijk dan zie ik dit als een goede concurent voor de Columbus , maar nou ben ik al aan het zoeken naar reviews / testen , en tja daar kan ik dus weinig van vinden !

Is er hier iemand op het forum die er ook al eens mee bezig geweest en wel wat links heeft naar testen !?
Of is er al iemand die hem ingebouwd heeft zitten , zo ja wat zijn dan je bevindingen over deze set !

bvd,

EdK


Ik heb de radio, die aan de basis van de JVC navigatie staat. Bevalt heel goed. Zit drie jaar garantie op, gelukkig want 1 x in de maand doet het scherm niet als ik hem erop heb geplaatst. Wat frummelen met het frontje en het werkt schitterend. Erg mooi beeld, USB, SD etc.

Ik heb zelf de JVC bluetooth module erbij, werkt prima, maar de kwaliteit van een goedkopere Parrot carkit is toch beter en werkt makkelijker. Met name het telefoonboek is erg sloom en onhandig. Van A tot Z scrollen duurt een minuut ofzo. Ik zou gewoon de CK3100 kopen.

Wat betreft de prijs, mijn nekharen gaan hiervan overeind staan. Die prijs klopt niet, ik zou het alleen kopen als ik het af kan halen.

Elders kost deze radio met navigatie namelijk: 1,179.00EUR ... het prijsverschil is te groot.
 

EdK

Forumguru
Ik heb overigens, de
KW-AVX810.

Wat betreft de prijs, ik heb afgelopen week uitgebreid gemaild met hun !
Want jou reactie was de mijne ook, en had ook het idee dat er misschien dingen extra bijgekocht moesten worden of dat er een ander addertje tussen het gras zat !
Maar zowel de prijs klopt als dat het gewoon de nederlandse versie is en compleet als alle andere die de prijs hebben die jij net opsomt !
Maar voor zekerheid een schermafdruk van de aanbieding gemaakt en van de bestelling die ik heb geplaatst !!

Werd er tevens op geattendeerd dat ik nog wel een afwerk of inbouw frame nodig had bij de RoomsteR , en dat dit rond de 70 euries komt !
Dus deze meteen erbij besteld zodat alles compleet is en ik de boel s'middags op me gemak kan inbouwen !

Uiteraard ga ik het ophalen omdat het ongeveer 30 Km bij mij vandaan is, en hoop dit volgende week maandag te doen omdat ik dan een vrije dag heb !
Zodra de boel is ingebouwd dan zal ik eens foto's gaan maken, zowel interieur als extereur !!

Wat betreft het telefoonboek, dat is mij bekend maar vind ik geen doodramp want ik blader nu ook vlugger door telefoonboek van me mobiel zelf dan door die van carkit !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan