Lugolux78's Bellebleu Skoda Octavia 2.0 TDI

sitechris

Donateur
My worst nightmare een Renault Megane... Dan bedank ik en neem de auto van mijn vrouw een Peugeot 206sw. Ze mogen met veel aankomen maar geen RENAULT...

Lol, mijn megaantje heeft geen eibach setje nodig om fatsoenlijk een bochtje te kunnen ronden. :tongue:
 

Desperado

Forumguru
Klopt denk ik @VWim. En natuurlijk de allergoedkoopste uitvoering met een plank als zitting en rugleuning. Bij een grote rijschool met tig auto's waar het natuurlijk zo goedkoop mogelijk moet.
 

lugolux78

Forumguru
Klopt denk ik @VWim. En natuurlijk de allergoedkoopste uitvoering met een plank als zitting en rugleuning. Bij een grote rijschool met tig auto's waar het natuurlijk zo goedkoop mogelijk moet.

Mijn vrouw werkt bij rijschool met alleen maar Polo crossovers leuke bakken hahaah
 

lugolux78

Forumguru
Streven @Joske heb geen RS bumper maar denk dat ik er straks niet ver van af zit. Maar bedoeling is ook niet een RS te kopiëren maar eigen interpretatie van sportief en leuk uiterlijk...
 

lugolux78

Forumguru
Chipje zou leuk zijn alleen vrees voor het bijtellingmonster in de vorm van belastingdienst. Maar heb al offerte JD Engineering. Van 320nm naar 400nm voor 600 eur... Weet niet of ik dat wil
 

Joske

Forumguru
Ik wil het alvast..

;)

Ik gok op een 190 pk en 420 koppel. Als de eerste vermogensmeting inderdaad correct was, anders gaat die vlieger niet op.
 

CDK

Forumguru
Ik vind die grill ook dik hoor! (ben zelf voor m'n S2 ook zoekende naar iets aftermarket..., maar helaas) @lugolux78 gewoon doen die chip, krijg je echt geen spijt van en wat de belastingdienst betreft dat is echt lariekoek, daar is niet op te controleren en wordt gewoon gedoogd.
 

lugolux78

Forumguru
uploadfromtaptalk1397547442991.jpg
uploadfromtaptalk1397547474477.jpg

Ken wel jankuuuh wat n kaa uu tee auto. Dit wordt fysiotherapie. Die stoelen zijn knoeperhard en van zijsteun hebben ze in Azië nog nooit iets van gehoord. Motor is zo tam als een gecastreerde goudvis en de deuren zo dun als een 5 cent stuk met anorexia... De teleurstelling is zo groot dat de frustratie op leververtraging van Skoda nu nog groter is. Maar goed ff gal spugen en door... K#tbak
 

Bijlagen

  • uploadfromtaptalk1397547465177.jpg
    uploadfromtaptalk1397547465177.jpg
    414,5 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:

RaceVrs

Banned
Haha.. Bekend momentje!

Ga zelf naar Abt met de Rs. Heb daar alvast betaald zodat ik de korting kon meepakke. (20%). Daarbij heb ik er zelf ooit gewerkt op het nu montage punt dus krijg ik net nog even extra korting (60%). Gaat die stieken naar de 280pk en 420nm zo uit me hoofd.

Veek plezier met de auto haba
 
Bovenaan Onderaan