Lugolux78's Bellebleu Skoda Octavia 2.0 TDI

lugolux78

Forumguru
Bij 550 netto heb je waarschijnlijk ook een eigen bijdrage meegeteld? Puur op basis van de cataloguswaarde van de auto is dat namelijk onmogelijk.

Yep eigen bijdrage. U let wel erg goed op de details heer VWim :)
In ieder geval is de Skoda goedkoper en heeft meer gadgets en opties, kortom win=win situatie voor de bestuurder
 
  • Leuk
Waarderingen: VWim

Desperado

Forumguru
Welkom! Goede keuze. Ringen horen onder de auto en niet ervoor op :tegek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RefleCs

Forumguru
Nog steeds geen spijt van alleen de 550 EUR netto bijtelling doen gewoon zeer, en de beperkte ruimte. Voor de rest prima bakkie :)

En waar komt de bijtelling nu op uit als ik zo brutaal mag zijn? En ben dan ook wel benieuwd naar het leasebudget. Ben zelf ook in de markt voor iets in deze geest.
 

lugolux78

Forumguru
En waar komt de bijtelling nu op uit als ik zo brutaal mag zijn? En ben dan ook wel benieuwd naar het leasebudget. Ben zelf ook in de markt voor iets in deze geest.

Leasebudget is 1100 EUR incl brandstof. Bijtelling voor de O3 Combi 2.0 TDi EL BL zal rond de 350-360 uitkomen (Catalogusprijs 37700 + 7000 EUR accessoires). Ligt er aan of de accessoire stelpost ad 1350 EUR voor Sport Package wel of niet mee gaat. Ook is er een BPM correctie toegpast van 700 EUR voor dit jaar. Op een deel van de accessoire zit eigen bijdrage van +-85 EUR ex BTW. Was bij de audi 111 ex BTW.

Waarom geen Audi meer. Aflopend model, pas eind van het jaar (2014) nieuwe. Zal wederom duurder zijn, geen 20% op de avant, beperkte ruimte....Opties erg duur in vergelijking met bijvoorbeeld Skoda. Pano dak is bij Audi 2.100 EUR en maar een glasplaat en bij Skoda 2 glasplaten en 1150 EUR.

Kortom ga er hoe dan ook 180 EUR NETTO +- op vooruit... met meer luxe (die leder stoelen schenen ze bij PON nogal van opgekeken te hebben over de details) en vooral PANORAMA DAK hahaha
 

RefleCs

Forumguru
Klinkt goed :) Bij ons ongeveer hetzelfde kwa lease budget dus dat geeft de burger hoop ;) Dat past wel in het plaatje wat ik nu voor ogen had.
 

lugolux78

Forumguru
Zo ff twee pre-leveringsaankopen gedaan: K&N Filter (inleg) en remklauwen kleurtje....
Verlanglijstje wederom wat korter. Een zaak nog niet.....sport pack...laat dat nou juist hetgeen zijn ik het meest op zit te wachten.

Oh trouwens ter info:
Het wrappen van dak kost je om en nabij 500 EUR als je panoramadak hebt bij ProCar tuning in Aalsmeer. 360 voor folie en plakwerk en rest voor het verwijderen van de dakdragen van binnenuit. Deze staat op wachtlijst als sport pack niet doorgaat... Je bent je auto dan 1,5 dag kwijt. Wellicht iemand die dat wil laten doen, bij deze dus de info :thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: Maik

lugolux78

Forumguru
Nieuws over het Sport Pakket! Vanaf April is het leverbaar.
Partnummers:

5E0071606 front spoiler
5E0071610 rear spoiler

Wordt dus waarschijnlijk na oplevering gemonteerd (nog meer geduld hebben,...)

Dus auto is nu heel eind af :)

Nog 25 dagjes wachten................ :banghead::sterretjes:
 

MaRco2

Forumguru
Goed bezig zo, ik ben benieuwd naar het eindresultaat.:) Wat gaat er met de oude bumpers gebeuren (hinthint)?:)
 

030

Forumguru
Nieuws over het Sport Pakket! Vanaf April is het leverbaar.
Partnummers:

5E0071606 front spoiler
5E0071610 rear spoiler

Die van mij is ook zo goed als samengesteld, maar deze set (met name de achterskirt) ben ik ook wel geinteresseerd in. Wat was je kwijt?
 
Bovenaan Onderaan