Lugolux78's Bellebleu Skoda Octavia 2.0 TDI

Canon-Eye

Forumguru
Dat hangt er een beetje van af of hij specifiek als voorloper is ingekocht, of dat het een vroegtijdig ingeleverde auto betreft die ooit door iemand anders is uitgezocht en opgetuigd...
 

lugolux78

Forumguru
Ik krijg een auto van europcar gewoon een huur auto. Zal helemaal niks zijn maar ach jongens... 6 weken en dan staat ie voor de deur te pronken de Octavia 3 rs-line. ;)

Dus... Wat maakt mij uit waar ik in ga rijden aan het einde van de tunnel gloort de pot met goud. #voorpret
 

lugolux78

Forumguru
Ik heb mijn A4 Avant 2009 170PK TDI, 2,5 jaar geleden over gekocht van de lease, nieuwprijs was bij mij €47.000,- ik heb 2,5 jaar gereden en 170.000km ik moest betalen €17.500,- verkocht met €3.800,- winst. dus ik weet niet of de prijs die je noemt een commerciële prijs is of de overname prijs, overname prijs is doorgaans de echte handelsprijs, dus dan is hij nog wel heel wat meer waard bij verkoop

Idd handelsprijs. Maak ik iemand wel blij mee. Das toch ook mooi toch?
 

lugolux78

Forumguru
Kun je geleidelijk wennen aan je eigen Octavia @lugolux78 Overigens wel riskant een Octavia als tijdelijke auto: je hebt kans dat er opties op zitten, die je straks niet meer wil missen, maar misschien niet op je 'eigen' O3 zitten. Het kan natuurlijk ook andersom, dat je bepaalde opties op je eigen auto straks extra waardeert, doordat je ze een paar weken hebt gemist.

Ik heb bijna hele optielijst aangevinkt op paar dingen zoals dat oog voorop niet. Maar van DAB over panodak en Eibach maar leer en Columbus met canton... Kortom huur auto kan alleen tegen vallen... Toch?
 

Cordoba

Forumguru
Dat zou je wel denken, maar soms wordt je weleens verrast. Mooi voorbeeld: op een gegeven moment kocht ik een auto met spiegelverwarming. Mijn idee was: leuk voor in de winter, hoef je je spiegels niet te krabben. In de praktijk gebruikte ik de verwarming ook bij mist, regen en allerlei andere omstandigheden, waarbij ik beter zicht had in verwarmde spiegels.

Hoe dan ook, de kans is nu wel heel groot dat je gewoon met een Skoda naar de meeting kan komen.
 

lugolux78

Forumguru
Juist :-) het is ten slotte een skodaaaaa meeting. Maar het is nog niet zeker. Kan ook zo maar een Golf of Leon worden. Iets in die range. My worst nightmare een Renault Megane... Dan bedank ik en neem de auto van mijn vrouw een Peugeot 206sw. Ze mogen met veel aankomen maar geen RENAULT...
 

lugolux78

Forumguru
PS spiegelverwarming zit ook op de O3 die ik krijg en is zeker erg handig. Vooral nu en in najaar...
 

lugolux78

Forumguru
Nein. Gisteren nog gevraagd. Heb nu zelf iets samengesteld. RS Spoiler + splitter aan voorkant + afwijkende grill + uitlaat sierstuk... = dik!
 

lugolux78

Forumguru
Nog een update over huurauto:

- Hyundai i30
- Renault whatever
- Opel Astra
- Ford Focus

Kortom alleen maar Shit...

Zag wel Peugeot 3008 dan die maar eisen.. Skoda, Golf etc allemaal niet beschikbaar...
 

lugolux78

Forumguru
Nou liefst 3008 (Peugeot vriend) maar idd Hyundai waarschijnlijk... Maar dat zijn van die kale auto's. Navi kan er niet eens van af (lekker met een functie in het buitenveld)
 

VWim

Forumguru
Ik heb niks (en nog minder dan dat) met Opel, maar het laatste type rijdt wel aardig. Is misschien nog een alternatief.
Wel ff de logo's afschuren natuurlijk :D
 
Bovenaan Onderaan