Lugolux78's Bellebleu Skoda Octavia 2.0 TDI

lugolux78

Forumguru
Bij gebrek aan Skoda maar weer een foto van baby's big Ass... uploadfromtaptalk1396085275737.jpg

Jammer vind ik bij de Skoda dat je de uitlaat niet ziet.. In mijn optiek een klein gemis (als je geen RS hebt). Iemand die hem wel laat zien?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

lugolux78

Forumguru
O3 is iets blauwer. Maar zal mekaar niet veel ontlopen denk ik. Tja gestuurd door voetbal kom je uit bij blauw.

Grote Fan van Schalke 04 dus Tja dan wordt het snel weer blauw :-)
 

Desperado

Forumguru
Dat mis ik ook. De uitlaat van de O1 hangt helemaal onder de auto en ik zou er graag een mooi sierstuk onderhangen die lekker onder de bumper uitkomt.
 

lugolux78

Forumguru
@Desperado

Kleine tip van @Antera

rvs-uitlaat.nl
Ik heb een email gestuurd om te kijken of ze van een niet uitlaat achterkant octavia een wel uitlaat achterkant octavia kunnen maken.
Dan in een soortgelijke style als de Audi. Op hun site staat dat een eindsierstuk om de 100 EUR kost. Als dat inclusief bumper aanpassing is dan gaat dit jongetje de Skoda kont onder handen nemen...
 
Laatst bewerkt:

lugolux78

Forumguru
Net bij skoda dealer geweest:

- RS Spoiler check
- trekhaak check
- k&n luchtfilter check
- remklauwen kleur check
- sierstrips check
- leer check
- Eibach check

Nog in bestelling: front splitter

En de crème de la crème
19" OXXO Vapor high gloss CHECK
uploadfromtaptalk1397059962533.jpg uploadfromtaptalk1397059977313.jpg

Productieweek 19 = bevestigd

Hopelijk rijden 24 mei, mits alles goed gaat bij Alba.

Meeting = 25 mei check.

Latere aanpassing = uitlaat

Ik? Tevreden

Minpunt Audi is per as vrijdag exit.
LM wil geen 800 eur in nieuwe remblokken meer investeren. Dus tijdelijk huur auto. Voorkeur opgegeven: skoda octavia :-)
We zullen het zien.

Dus goodbye old friend. Bedankt voor 3,5 duur maar wel leuk rijplezier

uploadfromtaptalk1397060144284.jpg
 

Maik

Actief lid
Gaaf man! Super benieuwd naar je auto! Zal zeker een hele unieke en mooie uitvoering worden.....
 

lugolux78

Forumguru
Kan ook echt niet wachten. Alle spullen liggen er en bij dealer staan ze te springen om in te bouwen. Verkoper is ook erg benieuwd naar eindproduct. Ik ook trouwens. Het moet allemaal wel ergens samen komen #visie & #uitvoering
 

lugolux78

Forumguru
Oh klopt meeting 24 maar goed auto is waarschijnlijk de 23e klaar of de 24e in de ochtend ophalen... #fingerscrossed
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

lugolux78

Forumguru
Bizarre Noot. Da Audi is in 3'5 jaar 30.000 Eur afgeschreven... Niet te bevatten. Van 46k naar 16k eur...
 

CDK

Forumguru
@lugolux78 ik kan je nu al in vertrouwen meedelen dat die auto niet voor 16k van eigenaar gaat wisselen hoor! de gemiddelde Audi is een stuk waardevaster als een Skoda Octavia of Superb en zelfs daar vragen ze bij 4 à 5 jaar oud nog 23 à 25k voor bij een leuke uitvoering...
 

lugolux78

Forumguru
Corné. Ik heb de offerte van leasemij :-) iemand van Audi gaat hem voor die prijs overnemen naar aller waarschijnlijkheid
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

micky

Forumguru
Bizarre Noot. Da Audi is in 3'5 jaar 30.000 Eur afgeschreven... Niet te bevatten. Van 46k naar 16k eur...

Ik heb mijn A4 Avant 2009 170PK TDI, 2,5 jaar geleden over gekocht van de lease, nieuwprijs was bij mij €47.000,- ik heb 2,5 jaar gereden en 170.000km ik moest betalen €17.500,- verkocht met €3.800,- winst. dus ik weet niet of de prijs die je noemt een commerciële prijs is of de overname prijs, overname prijs is doorgaans de echte handelsprijs, dus dan is hij nog wel heel wat meer waard bij verkoop
 

Cordoba

Forumguru
Kun je geleidelijk wennen aan je eigen Octavia @lugolux78 Overigens wel riskant een Octavia als tijdelijke auto: je hebt kans dat er opties op zitten, die je straks niet meer wil missen, maar misschien niet op je 'eigen' O3 zitten. Het kan natuurlijk ook andersom, dat je bepaalde opties op je eigen auto straks extra waardeert, doordat je ze een paar weken hebt gemist.
 

VWim

Forumguru
Met de gemiddelde voorloper wordt je over het algemeen niet echter verwent met opties hoor. Over het algemeen zijn ze redelijk zuinig met kruisjes voor de optielijst.
 
Bovenaan Onderaan