Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Desmo

Actief lid
Weet iemand of de badges 'Edition' op de zijstijlen makkelijk te verwijderen zijn? Ik vind deze oerlelijk...
Ik heb ze door de dealer laten verwijderen maar het bleef zichtbaar in het zwarte kunststof, de dealer heeft kosteloos de zwarte kunststof paneeltjes vervangen.
 

Altos

Banned
Idd @MarkyMark waar ben je geweest?
Mijn geduld is al een paar weken op helaas, heb ook niet meer zo'n zin in de nieuwe auto als ik eerlijk ben.
Hopelijk veranderd dat nog als ik hem dalijk wel heb.
Ik laat jullie natuurlijk uitgebried weten hoe het is gegaan als alles eenmaal achter de rug is.
 

MarkyMark

Actief lid
@Altos echt heel vervelend ik snap je gevoel volledig...

Ik ben even weggeweest inderdaad haha, dat krijg je als je gewend bent aan de auto..... Het wordt steeds gewoner :)

Ik houdt het forum in de gaten hoor, succes man!
 

BOB D

Nieuw lid
Hallo, ik ben nieuw op dit forum en ik vroeg me af wat de levertijd momenteel is.
ik heb de Fabia eind oktober besteld en ik hoop hem i.v.m. bijtelling dit jaar nog wel te mogen krijgen.
 
@Altos Ik ben benieuwd naar je verhaal/ervaring ondanks het niet positieve uiteraard!

Ik mag a.s. maandag mijn auto onder het stof vandaan halen en meenemen :) Staat al eventjes bij de dealer helaas i.v.m. afspraak leasemaatschappij.
 

R0SSI

Lid
Vandaag is de auto besteld vanuit de leasemaatschappij en de verwachte levertijd is in week 8. Het is een business pro geworden met dus alles erop en eraan in metallic race blue, een volwaardig reservewiel en een trekhaak. Ik kan niet wachten :tegek:. Tot die tijd zal ik het moeten doen met een Peugeot 208 uit 2014, niet verkeerd, maar heeft van die rare kuren met navigatie en de stoelen zitten voor lange ritten niet lekker (korte stukken merk je het ook op sommige dagen :(). Iemand tips voor het lange wachten :bloos:
 

R0SSI

Lid
Helaas ben ik vandaag door de dealer (die hem gaat leveren, centrale inkoop) opgebeld dat de Style Business Pro niet meer leverbaar is helaas :( De Style Business moest nog wel mogelijk zijn volgens hem, dus nog even de offerte afwachten. Daarna weer opnieuw moeten bestellen, dus weer door de hele molen....
 
Bovenaan Onderaan