Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

jelz

Lid
Mijn Fabia is besteld op 18 januari en wordt volgens de Dealer verwacht half maart. Dan moet ik toch nog even wachten want het leasecontract op m'n Octavia eindigt per 6 april.
Het wordt een Fabia combi Style business 1.2TSI DSG in race blue. Ik heb na veel twijfelen gekozen voor 16" Rock velgen i.p.v. 17". Persoonlijk vind ik iets meer zwart rubber om de velg wat mooier, maar ook na mijn keuze twijfel ik nog steeds.
Ik kijk er vooral naar uit om 'em in die kleur voor de deur te zien staan. Het "lava blue" van m'n Octavia nu ziet er dan toch maar ineens saai uit.. :cool:
 

Altos

Banned
@Ridley Blijft een mooie auto! Ga je die trommels nog spuiten of is dit een oude foto? En bevalt je nieuw verworven vermogen je?
@jelz ik twijfelde ook (ongeveer 10minuten) maar heb zeker geen spijt van 17" icm de Faab. Rijdt super!
 

Ridley

Forumguru
Trommels al gespoten, deze foto was bij @Antera 4 weken na aflevering ergens.

Geniet nog elke dag van mijn chippie. Afgelopen vrijdag op een redelijk lege A2 van Utrecht naar Eindhoven even de 190 aangetikt (Flitsmeister aan uiteraard) met groots gemak verbaasde me. En er zat nog meer in.
 

R0SSI

Lid
En dan kom ik aan zetten met de standaard velgen van de style :bloos: Als ik meer budget had gehad, dan had ik ook de 16" Rock gekozen ipv een 17". Ik heb dan liever ook wat meer rubber :bloos: (Daarmee ook geen budget meer om een eibach eronder te hangen...)

Maandag de dealer weer even informeren naar de status (als ik morgen nog niks hoor). Dealer verwachtte de auto deze week en volgende week kon ik dan rijden:tegek:
 

jelz

Lid
@rossi, heb je nu dan de Style Business of toch de pro? Achteraf denk ik toch... had ik niet het panoramadakje moeten nemen...??? ..en die 17" velgen.. Maar uiteraard ben ik tevreden met mijn keuze. ..zeg ik steeds weer tegen mezelf :jaja:
 

R0SSI

Lid
De pro was helaas niet meer leverbaar op het moment dat ik hem wou bestelen (begin november geprobeerd). Kon niet meer besteld worden volgens de dealer, toen gekozen voor de Style Business (ook in Race Blue).
 

R0SSI

Lid
Om toch nog een beetje lekker te maken.
17" clubber op een standaard Style

Hehe :tongue: Ziet er keurig uit je auto! Jij bent ook een detailer? Ik wil er met de Skoda ook mee beginnen (de huidige Peugeot vond ik het niet waard :bloos:). Binnenkort dus ook maar wat beginners spul kopen.
 

rogitaro

Actief lid
Hehe :tongue: Ziet er keurig uit je auto! Jij bent ook een detailer? Ik wil er met de Skoda ook mee beginnen (de huidige Peugeot vond ik het niet waard :bloos:). Binnenkort dus ook maar wat beginners spul kopen.

Wel een mooi compliment, maar ik ben geen detailer. Als ik de auto was doe ik het wel grondig. Alle hoekjes en richeltjes. Altijd met de hand en geen wasstraten.
Volg wel de algemene wasinstructies voor krasvrij autowassen en droog na met een zachte doek. Daar gaat ie ook goed van glimmen is mijn ervaring
 

Jack76

Actief lid
@jelz Ook met 16inch kan het mooi worden hoor. Heb ook ivm budget en vooruitgang qua rijeigenschappen gekozen voor een eibach set ipv 17inch. Maar bij zwart/wit speelt natuurlijk het voordeel dat qua contrast de zwarte wielen en de banden de wielkast ruimte automatisch opvullen. Een lichte kleur velg + band + ruimte wielkast geeft optisch een heel ander beeld. Maar persoonlijk vind ik zonder verlaging 17inch ook niet helemaal mooi aansluiten op de auto in z'n geheel. Maar ieder zijn smaak natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:

Kurtje

Forumguru
Spannend :-)

Bij ons is het nog even wachten. Bestelbon is vorige zaterdag 30/01 getekend en levering zou midden/einde mei zijn...
(Gaat om een Fabia Combi 1.2TSI 110PK DSG Style uitvoering met wat opties erop)
 
Ha allemaal, zag zo gauw geen voorsteltopic dus ik misbruik deze maar. Net offertes opgevraagd bij "het leasemannetje", het gaat een Fabia Combi 1.4TDI met DSG worden. Ik schrik een beetje van de levertijd hierboven ;) Da's balen. Maargoed, zodra ik meer te melden heb hier doe ik dat!
 
Bovenaan Onderaan