Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

kiezel

Lid
Hallo iedereen!

Heeft iemand soms een idee wat de levertijd is van een Fabia Combi eens de bestelling is doorgegeven aan de dealer?

Bij voorbaat dank!
 

octaafje IV

Actief lid
Al eens bij de Skoda dealert hieromtrent navraag gedaan en zo ja, wat weet hij hierover te vertellen?
Aan geen van de leden op dit forum is al een Fabia Combi III in schaal 1:1 afgeleverd, dus praktijkervaring
is hier nog ver te zoeken.
 
Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
reken op een 3 tal maanden voor de moment, dat ze "beloven", dus reken op een kleine 4 maand?
 

CDK

Forumguru
half november besteld, verwachting is eind maart afleveren, maar productie is pas in januari gestart...., reken dus 3 tot 4 maanden minimaal!
 

kiezel

Lid
Ja, volgens mijn dealer is de levertermijn voor de nieuwe Fabia Combi momenteel einde Maart 2015. Hopelijk klopt dit :)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

kiezel

Lid
Iemand trouwens al met de nieuwe Fabia gereden? Ik heb gisteren voor de eerste maal met een Octavia gereden en ik kan alleen maar hopen dat de Fabia in de buurt komt. :tongue:
 

Ridley

Forumguru
Nope, op de speciale introductie avond waren er zoveel gegadigden. Alleen even ingezeten.
 

Altos

Banned
Ook inde F3 gereden en precies zoals @Corné de Kluijver zegt, geen O3 maar wel een zeeeer goede Fabia! Rijdt goed, goede ruimte, goed afgewerkt, niks op aan te merken mijn inziens. Uiterlijk vind ik ook zeer geslaagd, maar ik zou zeggen...probeer hem even zelf :)
 

fanSkoda-VW

Donateur
Na 10 jaar model 1 nu bij Skoda Amsterdam de Combi besteld. Lak: Cappuccino beige metallic; Velgen: Lichtmetalen 17 inch Clubber; interieur Stof, Zwart/Beige). Met de meeste opties. Productie begint in Februari, levering wss eind maart is mij verteld.
O ja, en ik krijg er de Amundsen in. Ingebouwde navigatie. Blijkt wel te kunnen.
 

fanSkoda-VW

Donateur
Tja, net een mailtje gekregen. Amundsen navigatie ingebouwd voor de F3 pas week 22. Dat is de laatste week maart.

Dan de levering wss in april?? En de gok is dat eind april het nieuwe kenteken er is. Wat zal ik doen? levering uitstellen en wachten op het nieuwe kenteken? Zou dat wat uitmaken tzt met inruil? (kan je nagaan, ik denk te ver vooruit. lol)
 

Jasper-RS

Forumguru
Tja, net een mailtje gekregen. Amundsen navigatie ingebouwd voor de F3 pas week 22. Dat is de laatste week maart.

Dan de levering wss in april?? En de gok is dat eind april het nieuwe kenteken er is. Wat zal ik doen? levering uitstellen en wachten op het nieuwe kenteken? Zou dat wat uitmaken tzt met inruil? (kan je nagaan, ik denk te ver vooruit. lol)
Week 22 eind Maart???? Denk dat je week 12 bedoeld ;)
 

fanSkoda-VW

Donateur
Jasper? ehhhhh citaat uit de e-mail:
Ik heb wel naar aanleiding van uw mail de DAB optie toegevoegd aan de order voordat de auto definitief zal worden ingepland.
Op het door u bestelde techpakket zit de FM/AM tuner en wordt DAB toegevoegd.
Het navigatiesysteem wat beschikbaar komt is inderdaad de Amundsen maar wordt pas in productie genomen vanaf week 22-2015.

Dus.... Want de F3 combi heeft standaard géén Nav-optie. Alleen de mirrorlink.
En dat wilde ik niet, een auto die niet biedt wat mijn 10 jaar jonge :thumbsup: F1 combi heeft: een ingebouwd nav systeem.
 

CDK

Forumguru
Week 22 is eind mei, dus dan moet je nog wel ff geduld hebben, je kan natuurlijk ook laten ombouwen door de dealer aangezien de navi ook al los aan te schaffen is....
 

AndreM

Forumguru
Ik heb gisteren voor de eerste maal met een Octavia gereden en ik kan alleen maar hopen dat de Fabia in de buurt komt. :tongue:

Nee de Fabia komt echt niet in de buurt van een Ocativa, de O3 is sneller! :yeehaa:;)

Ik heb de Fabia vorige week gezien, was net afgeleverd bij de dealer.
Ziet er gaaf uit en er zitten diverse veiligheids aspecten in zoals zelf afremmen bij onvoldoende afstand. En is de snelheid instelbaar op een max. die je zelf wil.
Dus wat dat betreft loopt de Fab weer voor op de O3. :yeah:
 
Bovenaan Onderaan