Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Jack76

Actief lid
Ik laat ze door de dealer verwijderen.
Misschien gaat het met een beetje warmte via een föhn al redelijk makkelijk.
Denk wel dat de lijst erg kras gevoelig is.
Succes.
 

Alpha

Donateur
Mooi @sador

Rood staat de Fabia dus ook erg goed!!

Zeur modus: als dat jouw auto is heb je wel de verkeerde naam voor de velgen in je signature staan. Dat zijn namelijk Savio's en geen Twin Star's.
 

Altos

Banned
@Alpha
Aangezien dit een edition is heten ze "twist star" waarom weet ik niet maar dat is echt zo...check de folder maar.
Het model is hetzelfde als de Savio, dat wel. Het zal aan de edition aankleding liggen.
 

Alpha

Donateur
@Alpha
Aangezien dit een edition is heten ze "twist star" waarom weet ik niet maar dat is echt zo...check de folder maar.

Lol... Lekker verwarrend zo... Want als je zoekt op twist/twin star krijg je hele andere velgen.

Zou niet de eerste fout zijn in een Nederlandse Skoda folder.

Ik heb i.i.g. wel de Savio's dan :tongue: ....
 

Altos

Banned
Idd, jij wel.
Van Twin star heb ik nog niet gehoord icm Skoda.
Duidelijk is het idd niet, feitelijk ff nazoeken is uiteraard een kleine moeite :pardon:
 

sador

Donateur
Rood staat de Fabia dus ook erg goed!!

Zeur modus: als dat jouw auto is heb je wel de verkeerde naam voor de velgen in je signature staan. Dat zijn namelijk Savio's en geen Twin Star's.[/QUOTE]

@Alpha, zijn zeker wel Twist Star velgen, dit volgens de folder en Skoda bestel systeem.
 

Alpha

Donateur
Rood staat de Fabia dus ook erg goed!!

Zeur modus: als dat jouw auto is heb je wel de verkeerde naam voor de velgen in je signature staan. Dat zijn namelijk Savio's en geen Twin Star's.

@Alpha, zijn zeker wel Twist Star velgen, dit volgens de folder en Skoda bestel systeem.[/QUOTE]

Ja, heb ik net geleerd. Maar toen ik mijn Fabia bestelde waren het gewoon Savio's. Dus geen idee waarom ze opeens twee namen hebben gekregen. Ik krijg ze in ieder geval niet te zien als ik op Twist Star zoek maar wel te zien als ik op Savio zoek.

Je hebt in ieder geval hele mooie velgen ;)
 

JumboKraan

Nieuw lid
Gisteren m'n nieuwe Skoda Fabia gekregen. Heerlijke auto! Had niet verwacht dat het verschil zo groot zou zijn met m'n Seat Ibiza uit 2011.... Alles voelt echt steviger en robuuster aan. Erg blij mee dus!

Zo op het eerste gezicht werkt m'n iPhone 6 met de Apple Carplay, echter haperend en met minimale functionaliteit. Telefoon, sms, kaarten, spotify, podcasts en iBooks. Sms gebruik je amper meer en de kaarten kosten data i.t.t. m'n Sygic app op de telefoon (niet te benaderen middels CarPlay). Ik denk dat ik meer zal gaan streamen dan dat ik via CarPlay muziek zal gaan afspelen. Een mens is makkelijk....
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    533,1 KB · Weergaven: 35
Laatst bewerkt:

FrankM

Nieuw lid
Gisteren m'n nieuwe Skoda Fabia gekregen. Heerlijke auto! Had niet verwacht dat het verschil zo groot zou zijn met m'n Seat Ibiza uit 2011.... Alles voelt echt steviger en robuuster aan. Erg blij mee dus!

Zo op het eerste gezicht werkt m'n iPhone 6 met de Apple Carplay, echter haperend en met minimale functionaliteit. Telefoon, sms, kaarten, spotify, podcasts en iBooks. Sms gebruik je amper meer en de kaarten kosten data i.t.t. m'n Sygic app op de telefoon (niet te benaderen middels CarPlay). Ik denk dat ik meer zal gaan streamen dan dat ik via CarPlay muziek zal gaan afspelen. Een mens is makkelijk....

Gefeliciteerd!

Is het overigens niet net zo makkelijk om een mini USB stick met je muziek in de auto te gebruiken? Met streamen lever je veel geluidskwaliteit in en het werkt ook niet altijd even goed..
 

PietB

Lid
Gefeliciteerd met je mooie Fabia !

Ik heb een sd kaart van 32 Gb vol gezet met mp3/flac, perfect hoor.
Eerst Google play music uitgeprobeerd, maar direct van sd kaart vind ik fijner.
 
Bovenaan Onderaan