Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Shabba

Forumguru
Italia:

PIC_6V0071496_FL8_1.jpg


Twist Star oftewel Edition velg

7-680x510.jpg

Twist star is niet de standaard Edition velg hoor...de Italia is standaard. 16"
 

Shabba

Forumguru
@Shabba ik ben benieuwd hoe je michelins gaan bevallen, laat je iets weten?

Door probleem leverancier heb ik 2 dagen en 260km mogen rijden op de dunlop Sportmaxx. Vandaag de michelins eronder! Man man man wat een verschil!! Er komt bij mij echt nooit meer wat anders onder! Voor iedereen die twijffelt! Gewoon eisen op Michelins!! Veel strakker sturend, veel meer comfort en veel meer grip!! image.jpeg
 

Altos

Banned
Bedankt voor de info, ik zal nog steeds zelf moeten kiezen helaas, blijft moeilijk.
Wel hoorde ik van mijn bandenman dat er de laatste 2/3 jaar vaker het cuppen van michelin banden optreed, is dat iets waar je ervaring mee hebt?
 

HeMij

Nieuw lid
4 juni is onze (lease) Skoda Fabia 1.2 TSI 110pk Edition kleur metal grey metallic besteld (eind week 23) en vandaag (eindelijk) te horen gekregen dat hij volgende week donderdag opgehaald kan worden (eind week 41 dus).

Extra's: Climatronic incl automatisch dimmende binnenspiegel, in hoogte verstelbare passagiersstoel, DAB+ en een (vaste) 13 polige trekhaak.

De verwachte leverdatum was 4-9-2015 en is dus lang niet gehaald. Maar... beter laat dan nooit en als ik 'm eenmaal heb, is dat lange wachten vast meteen vergeten :)

O ja, de auto die ik inlever is een Honda Civic van ruim 5 jaar oud (lease). Van niks extra's dus naar lekker veel speeltjes (bv cruisecontrol, verwarmde stoelen, enz enz enz enz enz enz enz enz :D) Ben benieuwd of de kids van 16 en 18 (gelukkig beide slank, wel lang) zich gaan vinden op de achterbank. Waarschijnlijk maakt de Bolero autoradio veel goed (DAB+, diverse mogelijkheden om te verbinden met de smartphone(s), 6 speakers).

Wat ik misschien wel ga missen in de automatische versnellingsbak (was me net even te duur om bij te bestellen).

Nog 7 nachtjes slapen... Zzzzzzzzz
4 juni is onze (lease) Skoda Fabia 1.2 TSI 110pk Edition kleur metal grey metallic besteld (eind week 23) en vandaag (eindelijk) te horen gekregen dat hij volgende week donderdag opgehaald kan worden (eind week 41 dus).

Extra's: Climatronic incl automatisch dimmende binnenspiegel, in hoogte verstelbare passagiersstoel, DAB+ en een (vaste) 13 polige trekhaak.

De verwachte leverdatum was 4-9-2015 en is dus lang niet gehaald. Maar... beter laat dan nooit en als ik 'm eenmaal heb, is dat lange wachten vast meteen vergeten :)

O ja, de auto die ik inlever is een Honda Civic van ruim 5 jaar oud (lease). Van niks extra's dus naar lekker veel speeltjes (bv cruisecontrol, verwarmde stoelen, enz enz enz enz enz enz enz enz :D) Ben benieuwd of de kids van 16 en 18 (gelukkig beide slank, wel lang) zich gaan vinden op de achterbank. Waarschijnlijk maakt de Bolero autoradio veel goed (DAB+, diverse mogelijkheden om te verbinden met de smartphone(s), 6 speakers).

Wat ik misschien wel ga missen in de automatische versnellingsbak (was me net even te duur om bij te bestellen).

Nog 7 nachtjes slapen... Zzzzzzzzz

Yeah
Bekijk media item 2296
 

Shabba

Forumguru
Bedankt voor de info, ik zal nog steeds zelf moeten kiezen helaas, blijft moeilijk.
Wel hoorde ik van mijn bandenman dat er de laatste 2/3 jaar vaker het cuppen van michelin banden optreed, is dat iets waar je ervaring mee hebt?

Ik had onder mijn vorige faab2 ook michelins. Icm winterbanden in totaal 85.000km in 2 jr erop. Daarna ingeruilt met dus de eerste set michelins en geen sprake van cuppen!
Kwestie van goed bandenspanning in de gaten houden. Ik reed wel altijd met iets meer lucht erin dan nodig..
En ja voorzover mogelijk in een faab een vrij sportieve rijstijl.

Wat mij betreft is de keuze makkelijk...maar goed weet niet het prijsverschil, dat zou natuurlijk van invloed kunnen zijn.
 

JumboKraan

Nieuw lid
Ik heb van de dealer een zgn KOM code gekregen. Weet iemand waar ik deze kan invoeren om m'n nieuwe Fabia te kunnen Track&Tracen?
 

Bijlagen

  • Fabia III Combi Edition.jpg
    Fabia III Combi Edition.jpg
    60,6 KB · Weergaven: 18
Bovenaan Onderaan