Levertijd/productieschema S2C greenline

alausegger

Nieuw lid
Op 11 januari is mijn 1.6tdi businessline comfortline besteld. Hij staat inmiddels te blinken in de showroom. Na akkoord van de leasemij wordt deze normaal gesproken volgende week afgeleverd. Is het toch best rap gegaan :)
 

Stevens

Nieuw lid
mocca brown + levertijden

De kleur Mocca brown gaat er wel degelijk uit in België, tot week 16 kan je deze nog bestellen en daarna is het gedaan op de superb, onbegrijpelijk eigenlijk...want die verkoopt goed.
Als je nu een greenline besteld, zou je hem eind mei/juni hebben.
 

genemar

Nieuw lid
Heb mijn Combi ambition bsn greenline 4 weken geleden besteld (mocco brown) had mazzel dat de dealer voor mij een showroom bestelling wilde aanpassen qua opties! De auto wordt deze week geleverd bij de dealer en moet dan nog worden voorzien van schermen in de hoofsteunen en Columbus nav. Afleverdatum is 31 maart. Gelukkig dus voor mij slechts 7 weken levertijd!!
 
Mijn nieuwe SC II Greenline Ambition Business Line in Amethyst Purple is op 25 feb 2011 besteld en de verwachte leverdatum ligt in week 20. Dus in totaal ongeveer 11 weken levertijd :(, ik had hem graag wat eerder gehad maar helaas...
 
Ik kan helemaal met je mee!! Ik ben mijn C4 picasso met die electronische versnellingsbak meer dan zat. Nog nooit zo'n slechte auto gehad. Snel weer terug naar Skoda (ik had eerst een octavia en wacht nu op mijn SII )
 
Ik kan helemaal met je mee!! Ik ben mijn C4 picasso met die electronische versnellingsbak meer dan zat. Nog nooit zo'n slechte auto gehad. Snel weer terug naar Skoda (ik had eerst een octavia en wacht nu op mijn SII )
even :ot: ..... ik ben ook overgestapt van een C4GP met electronische versnellingsbak in een S2 ... had ik veel eerder moeten doen. Ben tot nu toe zeer tevreden en heb veel minder bezoeken aan de garage nodig :grin:

Maar nu weer terug on topic ...
 

genemar

Nieuw lid
Heb ik gedaan; die geeft aan dat hij week 6 geproduceerd is, nu op transport staat. Dat duurt 2 weken, daarna hebben ze in NL 2 weken nodig om de auto klaar te maken. Ik ben gewoon benieuwd wat de ervaringen zijn...

Mijn dealer vertelde me dat op dit moment het 4 dagen duurt om de auto na productie bij PON in leusden te krijgen en dat de auto dan meestal binnen 2 dagen bij de dealer wordt afgeleverd.
 

philipjan

Nieuw lid
4 januari besteld en 10 maart opgehaald. Eigenlijk liep mijn vorige leaseauto pas 1 april af, maar ze deden er niet moeilijk over dat ik hem eerder kon omwisseling. Prima service Kreijne Hoogland by the way.
 

BeSuper

Nieuw lid
Goede avond,

Ik ben nog even in conclaaf met de leasemaatschappij echter mijn keuze staat reeds vast: ook voor mij een SC2 Greenline (comfort bl, brilliant silver) :)

Vandaag langs geweest bij de dealer. Als ik hem nu zou bestellen is de wagen binnen/rijklaar in week 24.
 

ArjenP

Nieuw lid
Hallo,
Mijn auto is 04-02 besteld via de leasemaatschappij. Produktieweek 14, aflevering week 16
Superb combi 1.6 TDI comfort buisinessline greenline, platin silver, alarm, airbags achter, sunset, afschermnet achter achterbank, MDI, carkit, trekhaak.
 
Mijn Superb is besteld in de 2e week van Feb. Kreeg ik eerst een bevestiging dat de auto zou worden geleverd op 22 april (goede vrijdag?!), kreeg ik vorige week een 2e bevestiging met een bijgestelde leverdatum: 1 mei. Da's een zondag. Welterusten Skoda dealer, welterusten Leasemaatschappij... Ben benieuwd wanneer het uiteindelijk wordt...
 

BakBier

Nieuw lid
Hallo,

Ik heb ook een SuperB Combi besteld bij een leasemaatschappij, verwacht afleverdatum 30-05. Nu maar afwachten. :aangenaam:
 
Misschien een domme vraag, maar als je snel een superb wilt: op de voorraadkijker van skoda (http://skoda.voorraadselectie.nl) staan vele skoda's. Als ze op voorraad staan, dan lijkt mij dat binnen een week leveren mogelijk moet zijn. Gaat voor mij helaas niet op. Aangezien ik een vrij standaard auto wil, loopt mijn huidige leasecontract pas begin juli af. Gedul,geduld,geduld
 
...als je snel een superb wilt: op de voorraadkijker van skoda (http://skoda.voorraadselectie.nl) staan vele skoda's. ...

Die shortcut dacht ik ook te hebben gevonden: niet dus. De WEB site wordt erg slecht bijgehouden, er staat veel oude voorraad op. Daarnaast is de info verouderd: er wordt verwezen naar de model en optielijst van mei 2010 ...
Anyway, ik wou 'm ook snel hebben, ben dus maar eens wat dealers afgegaan. Heb nu in Utrecht een mocca brown S2C gereserveerd staan en hoop deze week met de lease maatschappij rond te komen, dan binnen 2 week rijden ;)
 

NWN

Nieuw lid
Verleden week bij leasemaatschappij besteld, levering verwacht 15/08...snel is anders :s
 

Rob Lupkes

Nieuw lid
De voorraadkijker werkt op dit moment niet. Ik heb deze week mijn dealer gesproken en hij had contact met de rayonmanager hierover. Ze worden helemaal gek bij Pon gaf hij aan. Iedereen wil de Superb en Fabia en gaat bellen met de diverse dealers. Ik hoop dat de website snel weer werkt, want hier heb je niets aan. Overigens gaf de verkoper aan dat de nieuwe leverdata net weer binnen waren gekomen. Nu een combi 1.6 TDI bestellen betekent leveren in week 24.
 
Bovenaan Onderaan