Levertijd ong 1 maand

senna

Nieuw lid
Mijn auto is besteld op 18-5-2009.
Verwacht wordt productie in week23/24 en uitleveren op 9-juli.
 

evijlbri

Nieuw lid
Mijn auto iis besteld op 3 juni:
Octavia 1.4 TSI Combi Elegance
Executive pakket
Audio pack III
ESP
17 inch pallas
sunset, verhoogde bodem kofferbak + afscheidingsnet
uitlaatsierstuk + 30 mm verlaagd bij de dealer

Verwachte levering: 28 augustus (zal wel komen door de 1.4 TSI)
 

Stylist

Senior Member
Mijne (zie onderschrift) besteld zo rond 20 april...levertijd half juli. Dus er zit blijkbaar toch wat verschil in versies en motoren ?

Want die van Senna is een maand later besteld en komt een week eerder...:shocked:

Die BMW gaat leuk door de bochten, maar voor de rest is het koekblik.
Fiscaal net zo duur als mijn vorige Octavia maar in High Executive uitvoering mag je dus zelf aan de airco draaien, moet je zelf in de benzine roeren, MP3 kent-tie niet, de onleesbare navigatie werkt alleen weer na een licentiecode, carkit werkt niet met mijn Palm Treo, alles is van goedkoop plastic en een zak drop past er nog niet in.... Dus daar wil ik nou wel eens vanaf. IK WIL MIJN OCTIVA.... NU *Boehoe*
 

senna

Nieuw lid
Bij mijn auto gaat het om een:

02 ambition bussiness line
Antr. grey
Sunset ramen

Leveringsdatum zal zoals het er nu uitziet 8 juli zijn.:489:
 
Oké mijn beurt...

screenshot van de ING Car Lease web site
screensnaperimagej.jpg


Gelukkig is hij wel van de 30e naar morgen verschoven.


Wedden dat dit de langste wachttijd voor een Skoda ooit is.... :(



Euhhh., Vrijdag is natuurlijk de 12de en niet de 11de....
 

Ralph

Lid
Mijn Nieuwe RS benzine besteld op 11 mei. Productiedatum week 24. Geschatte afleverdatum week van 22 juni!
 

mvdkam

Nieuw lid
Ook ik wil natuurlijk niet achterblijven... heb m'n Skoda Octavia Combi 1.4 TSI Elegance Businessline op 1 mei besteld. Verwachtte productieweek was week 24; gisteren van de dealer gehoord dat hij daar is afgeleverd. Nu nog de trekhaak monteren en dan kan ik (waarschijnlijk) begin volgende week gaan rijden. Ben benieuwd hoe 't zal bevallen na m'n Ford Focus Wagon Titanium 1.6 TDCI.
Ga vanavond even naar de dealer om 'm alvast te bekijken en om wat foto's te maken...
 

floris

Lid
Oké mijn beurt...

screenshot van de ING Car Lease web site
screensnaperimagej.jpg


Gelukkig is hij wel van de 30e naar morgen verschoven.

Wedden dat dit de langste wachttijd voor een Skoda ooit is.... :(



Euhhh., Vrijdag is natuurlijk de 12de en niet de 11de....

het ligt eraan hoe je het bekijkt. de bestelling is pas 4 mei geplaatst dus daarvandaan is het wel snel!
 

rcFred

Senior Member
Ook ik wil natuurlijk niet achterblijven... heb m'n Skoda Octavia Combi 1.4 TSI Elegance Businessline op 1 mei besteld. Verwachtte productieweek was week 24; gisteren van de dealer gehoord dat hij daar is afgeleverd. Nu nog de trekhaak monteren en dan kan ik (waarschijnlijk) begin volgende week gaan rijden. Ben benieuwd hoe 't zal bevallen na m'n Ford Focus Wagon Titanium 1.6 TDCI.
Ga vanavond even naar de dealer om 'm alvast te bekijken en om wat foto's te maken...
Huuh, wat voor kleur en automaat of handbak?
De mijne is ook 1 mei besteld en stond voor afgelopen week gepland.... Paar weken geleden stond de planning ineens op week 34...
 

mvdkam

Nieuw lid
Kom ie dan nog een keertje wat uitgebreider:

Skoda Octavia Combi 1.4 TSI Elegance Business Line (handgeschakeld)
Kleur: Arctic green metalic
Opties (af fabriek): 17" pallas velgen, donker getinte ramen achter
Extra's: trekhaak met afneembare kogel

Deze auto is besteld na de bestelstop eind april (i.v.m. de wijzigingen in het business line pakket). Vanaf 1 mei kon er weer worden besteld, en mijn auto is toen ook direct besteld.
 

Patron

Senior Member
defeinitieve bestelling komt als het goed is deze week bij de dealer aan en dan is de verwachting besteldatum + 13 weken

Bestelling zie onderschrift
 

rcFred

Senior Member
Kom ie dan nog een keertje wat uitgebreider:

Skoda Octavia Combi 1.4 TSI Elegance Business Line (handgeschakeld)
Kleur: Arctic green metalic
Opties (af fabriek): 17" pallas velgen, donker getinte ramen achter
Extra's: trekhaak met afneembare kogel

Deze auto is besteld na de bestelstop eind april (i.v.m. de wijzigingen in het business line pakket). Vanaf 1 mei kon er weer worden besteld, en mijn auto is toen ook direct besteld.
Heel vreemd, mijn lijstje ziet er hetzelfde uit op de Pallas velgen en donker getinte ramen na... Ik ga toch eens even informeren. Bedankt voor het antwoord!
 

Durben

Nieuw lid
Yes! Hij is binnen

Zo daar is ie dan :xyxthumbs:.

Morgen mag ik hem ophalen en komen er foto's gemaakt met mijn Nikon.

Tot die tijd hier alvast 2 foto's gemaakt met iphone...

IMG_0454.jpg IMG_0452.jpg

(Zo blij dat ik morgen van die irritante VW Touran afben!!!)
 

Maarten

Forumguru
Mooie auto! Ben benieuwd naar de rest van de foto's!
Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Trouwens, wat beviel er niet aan de Touran? Mijn schoonvader staat op het punt misschien een nieuwe te kopen. Om on topic te blijven heb ik geen bezwaar tegen antwoord in PB.
 

Stylist

Senior Member
Vandaag gebeld met leasemij. Nog geen witte rook, dus het zal nog steeds wel half juli blijven...:407:

@ Durban; de auto leek zilver dus ik kreeg al een glimp van wat ik krijg. Dus bedankt voor de foto's :-)!
 
Bovenaan Onderaan