Levertijd ong 1 maand

Herbie

Lid
Nieuwe Octavia is 30 maart besteld, geschatte leverdatum is 10 juli. Ongeveer 3,5 maand levertijd dus.
 

MK74

Lid
Zojuist afspraak gemaakt voor de aflevering van mn Octavia. Vrijdag 8 mei mag ik 'm ophalen... Nog 2 weken.... :xyxthumbs:
Totale levertijd dan 8 weken volgens mij. Valt dus alles mee.
 

maf

Lid
Nou, morgen is het dan zover. Dan staat er een nieuwe Octavia op mij te wachten. Ik zal uiteraard zsm foto's maken en op het forum plaatsen...
 

maf

Lid
Vandaag de nieuwe auto opgehaald. Nog een laatste keer de RS de sporen gegeven die binnenkort op zoek gaat naar een nieuw baasje...
Ik had voor de nieuwe de kleur Satin Grey besteld. Is deze kleur volgens mijn dealer niet meer leverbaar (wordt standaard dan Aqua Blue). Gelukkig was Aqua Blue mijn "second best" en ik moet toegeven, ziet er eigenlijk ook wel stoer uit!!
 

Herbie

Lid
Vandaag de nieuwe auto opgehaald. Nog een laatste keer de RS de sporen gegeven die binnenkort op zoek gaat naar een nieuw baasje...
Ik had voor de nieuwe de kleur Satin Grey besteld. Is deze kleur volgens mijn dealer niet meer leverbaar (wordt standaard dan Aqua Blue). Gelukkig was Aqua Blue mijn "second best" en ik moet toegeven, ziet er eigenlijk ook wel stoer uit!!

Foto's !!!

Ook even je profiel aanpassen.
 

Raymond

Nieuw lid
Levertijd valt me mee

Bijna zes weken terug is mijn octavia besteld en ik kreeg eergister van de dealer te horen dat ie in Nederland is aangekomen, met een beetje geluk kan ik volgende week zaterdag rijden totaal dan 7 weken, effe geduld nog...

Octavia Combi Ambition Business 2.0TDI Aqua Blue, Sunset, elekt ramen achter en afneembare trekhaak.
 

senna

Nieuw lid
Vandaag bestelling doorgegeven aan bij de dealer voor mijn nieuwe Octavia.
Verwachte leverdatum zal zijn eerste week van Juli.
Het is weer een Ambition buss. line geworden.
 

Stylist

Senior Member
Ik snap echt niks van die levertijden. Mijne is net besteld en komt pas week 29. En dat hoor je meer zo lang. Maar er ik lees nu ook genoeg gevallen die veel minder dan 12 weken wachten. Iemand een idee hoe dat werkt ? Afhankelijkheid van onderdelen, productieslots voor importeurs o.i.d. ?
 
Ik snap echt niks van die levertijden. Mijne is net besteld en komt pas week 29. En dat hoor je meer zo lang. Maar er ik lees nu ook genoeg gevallen die veel minder dan 12 weken wachten. Iemand een idee hoe dat werkt ? Afhankelijkheid van onderdelen, productieslots voor importeurs o.i.d. ?

Tegen mij had men ook 12 weken gezegt en op iets meer als 4 weken is hij geleverd.
Kijk maar naar de allereerste post in dit topic
 

breef

Lid
Ik snap echt niks van die levertijden. Mijne is net besteld en komt pas week 29. En dat hoor je meer zo lang. Maar er ik lees nu ook genoeg gevallen die veel minder dan 12 weken wachten. Iemand een idee hoe dat werkt ? Afhankelijkheid van onderdelen, productieslots voor importeurs o.i.d. ?

Ik hoorde van mijn collega, die vorige week een O2 1.9 TDI heeft besteld, dat de dealer had aangegeven dat er extra weken levertijd op de auto zit als je een columbus of amundsen systeem besteld en volgens mij gaan de diesels ook sneller dan de benzine versies
 
Ik hoorde van mijn collega, die vorige week een O2 1.9 TDI heeft besteld, dat de dealer had aangegeven dat er extra weken levertijd op de auto zit als je een columbus of amundsen systeem besteld en volgens mij gaan de diesels ook sneller dan de benzine versies

De mijne is met Amundsen en die is na 32 dagen geleverd.
 

Herbie

Lid
Vandaag bestelling doorgegeven aan bij de dealer voor mijn nieuwe Octavia.
Verwachte leverdatum zal zijn eerste week van Juli.
Het is weer een Ambition buss. line geworden.

Amai, die van mijn pa is begin april besteld en zou er 10 juli pas zijn.

Ik hoorde van mijn collega, die vorige week een O2 1.9 TDI heeft besteld, dat de dealer had aangegeven dat er extra weken levertijd op de auto zit als je een columbus of amundsen systeem besteld en volgens mij gaan de diesels ook sneller dan de benzine versies

Kan dus nog gaan meevallen aangezien het een diesel is met de Swing radio. Waarschijnlijk zegt men standaard 3 maanden, maar kan het een stuk sneller gaan in sommige gevallen.
 
Bovenaan Onderaan