Levertijd ong 1 maand

bobsel

Nieuw lid
iemand zijn Skoda Octavia Combi (2.0tdi Business Elegenace) toevallig rond 27 feb besteld en van de dealer een levertijd gehoord??
die van mij is via Leasemij besteld en die willen niet loslaten waar ze hem besteld hebben en ze willen ook niet zeggen wat de levertijd is (alleen dat ik ruim vantevoren wordt ingelicht)
 

Lord.Warlock

Nieuw lid
De skoda Octavia 1.9 tdi dsg elegance van mij is ook precies op 27 febr. besteld. Ook mij lease maatschappij zegt drie weken voor de geschate datum een difinitieve datum te kunnen geven. De huidige geschat datum staat op 22-05-2008.
 

Herbie

Lid
De skoda Octavia 1.9 tdi dsg elegance van mij is ook precies op 27 febr. besteld. Ook mij lease maatschappij zegt drie weken voor de geschate datum een difinitieve datum te kunnen geven. De huidige geschat datum staat op 22-05-2008.

22/05/2009 zal je bedoelen

Ongeveer 3 maanden levertijd dus voor de 1.9 TDI ?
 

Lord.Warlock

Nieuw lid
2009 inderdaad, was nog vroeg voor mijn doen.

Mijn huidige auto is ook een octavia. Ik kan hiervan terug zien dat de levertijd in eerste instantie ook als 3 maanden werd aangegeven. Maar deze is uiteindelijk geleverd in 6 weken. De 3 maanden van deze auto is dus een indicatie, maar net zoals bij bobsel wil/kunnen ze geen productie datum afgeven.
 

MK74

Lid
Zojuist contact gehad met de dealer; Zij hebben vandaag (week 12) de bestelling van de leasemaatschappij doorgekregen (eindelijk). De auto wordt in week 20 (medio mei) geproduceerd, en te verwachte levering is eind week 22 (eind mei). Dus tussen bestelling en aflevering: 10 weken... Ik kan niet wachten....
 

Neptukker

Forumguru
8 weken van bestellen tot levering

Begin week 7 zwarte O2 combi 1.4 TSI Elegance BL besteld incl esp. (prive aankoop) :rockon:
Deze week (week 12) is de auto gemaakt zo begreep ik. :yeah:
Duurt weekje of 2 voordat die in NL is, weekje afleveren, dus half april levering.

8 weken levertijd zo ongeveer dus.
 
Steve H, heb je foto's van je Octavia?

picture.php
 

Lord.Warlock

Nieuw lid
Na een aantal of 9 mails iemand van ing kunnen overtuigen dat de dealer nogmaals gevraagd kon worden om een productie datum, de bestelling is zonder keuze van dealer gedaan.

volgende week donderdag kan ik hem ophalen, dat is dus, met een bestel datum van 27 Febr., bijna 6 weken :)
 

Bothje

Heel gewoon lid
goed gedaan zo kan het diefengilde je amundsen zo ophalen (foto van de navi)

Hij bedoelt: je kunt beter niet een foto van je nummerplaat plaatsen, als je daarnaast ook laat zien dat je leuk jatmateriaal hebt.......
Ik vond het ook al niet zo'n slimme actie die wegwijzer erbij.
Misschien wil een modje Steve H wel helpen om het adres etc. te deleten :1819: :623:
 

Rallye

Forumguru
Ik vond het ook al niet zo'n slimme actie die wegwijzer erbij.
Misschien wil een modje Steve H wel helpen om het adres etc. te deleten :1819: :623:

Klopt. Had ik niet eens gezien: de navi zou wel eens het huisadres kunnen zijn.
 

maf

Lid
Jaja, goed nieuws!! Vandaag gehoord dat ik de 21e mijn nieuwe bolide kan ophalen! Dat is retesnel aangezien hij pas 10 maart besteld is.... Eerst de 15e trekhaak overzetten, alarm en teflonbehandeling uitvoeren (die laatste moet 24 uur uitharden) en dan is het zover !!
 

bobsel

Nieuw lid
ook nieuws van het bestelfront.
besteld een Octavia combi 2.0tdi DSG Elegance BusinessLine (met ESP en getint glas) kleur zwart metallic

besteld op 27 februari en 4 mei kan ik hem oppikken 9 weken dus...
 
Bovenaan Onderaan