Wat is ipod control eigenlijk Wesley? Zo'n kabel heb ik niet besteld vanuit de veronderstelling dat inmiddels telefoon en muziek wel via bluetooth zullen gaan. Althans dat is mijn laatste 3 auto's al zo. Of vergis ik me?Mijn Race Blue staat nog steeds voor week 33
Nee, is dat een andere kleur dan platin grey? Welke dan? Ik moet zeggen dat ik nu bang ben een zeer grijze Octavia te hebben besteld. Weliswaar met dakspoiler, maar toch...Wel jammer dat de foto op de site niet helemaal de kleur is dat staat hem echt super..
Net even gekeken op skoda.nl. Gelukkig is dit wel platin grey!!Nee, is dat een andere kleur dan platin grey? Welke dan? Ik moet zeggen dat ik nu bang ben een zeer grijze Octavia te hebben besteld. Weliswaar met dakspoiler, maar toch...
Voordeel zou wel zijn dat er een kans is dat de productie uiterlijk week 37 geschiedt.
Gefeliciteerd TCNH! Ik moet nog tot oktober geduld hebben. 26 weekjes levertijd....
Zojuist de afleverafspraak gemaakt. 30 Juli haal ik mijn Combi (1.6TDI EBL, in jawel... Race Blue) op!
Levertijd wordt dan precies 100 dagen tussen bestelling (22 april) en aflevering. Ruim 14 weken dus.
Pfieuw.. verschil in levertijd is dan wel bizar zeg! Bijna dubbel zo lang in jouw geval.. Zal echt in de pakketten/opties zitten dan idd. Ik heb een 'kale' elegance businessline besteld. Misschien doet de motorisering ook nog iets in de productievolgorde..?
Kijk wel uit met die elektrische stoel hè, anders heb je er niet lang plezier van, zonde van die lange levertijdIk heb vandaag gebeld en heb week 32 als definitieve productie datum gekregen. Week 33 in Nederland en dan hopelijk week 34 in eigen bezit! Ik heb er zin in!