Levertijd Octavia 3

Lodewijk

Actief lid
I do not like... Had anders wel een impreza gekocht ;)
Nu heb je spoilers en spoilers, maar wat mij toch enigszins verbaast is dat bij moment van koop niet bekend is wat je koopt. Skoda / PON lijken niet echt in control.

Helemaal mee eens! Ik heb lang getwijfeld tussen Race Bleu, Cappuccino en Platin Grey en ben uiteindelijk voor de veilige kleur gegaan. Wil het risico vermijden dat ik er volgend jaar op uitgekeken ben.

CoesDoes

Forumguru
Ook ik heb serieus naar Race Blue gekeken, zelfs in eerste instantie zo besteld..., uiteindelijk toch veranderd (mede omdat het mijn vrouw te veel aan de oude Clio van een vriendin deed denken.. :shutup: Dacht zelf meer aan (Audi) RS)

Ik weet ook niet wat ik over een paar jaar van bruin vind, restwaarde is vast minder dan grijs, zwart of blauw, maar was wel weer toe aan wat anders (vorige auto was grijs en huidige is zwart..)

Lodewijk

Actief lid
Ik heb mij auto direct vanaf de site gekocht. Dat was een platin grey, en die vond ik wel mooi. Die foto van die gelukslampionnen en de octavia met panoramadak bedoel ik. Ziet er strak uit vind ik. Spannend? Nee, maar dat hoeft voor woon-werkverkeer ook niet voor mij

apacot

Lid
heb op het moment een zwarte o2, hiervoor een zwarte golf, ben nu aan een andere kleur toe en vind de race blue echt weer eens wat anders.

Bovenaan Onderaan