Levertijd Octavia 3

Lodewijk

Actief lid
Mijn Race Blue staat nog steeds voor week 33
Wat is ipod control eigenlijk Wesley? Zo'n kabel heb ik niet besteld vanuit de veronderstelling dat inmiddels telefoon en muziek wel via bluetooth zullen gaan. Althans dat is mijn laatste 3 auto's al zo. Of vergis ik me?
 

Lodewijk

Actief lid
Wel jammer dat de foto op de site niet helemaal de kleur is:( dat staat hem echt super..
Nee, is dat een andere kleur dan platin grey? Welke dan? Ik moet zeggen dat ik nu bang ben een zeer grijze Octavia te hebben besteld. Weliswaar met dakspoiler, maar toch... ;)
Voordeel zou wel zijn dat er een kans is dat de productie uiterlijk week 37 geschiedt.
 

Wesly

Senior Member
@Lodewijk Kan inderdaad via Bluetooth als je een iPhone hebt. Maar de MDI is voor evt. een iPod ed. te kunnen bedienen
 

Lodewijk

Actief lid
Nee, is dat een andere kleur dan platin grey? Welke dan? Ik moet zeggen dat ik nu bang ben een zeer grijze Octavia te hebben besteld. Weliswaar met dakspoiler, maar toch... ;)
Voordeel zou wel zijn dat er een kans is dat de productie uiterlijk week 37 geschiedt.
Net even gekeken op skoda.nl. Gelukkig is dit wel platin grey!!
 

Pablos

Senior Member
Kleur is mooi, maar op de site is de kleur donkerder. Meer gun metal......enneuh ja het is wel grey
 

TCNH

Senior Member
Zojuist de afleverafspraak gemaakt. 30 Juli haal ik mijn Combi (1.6TDI EBL, in jawel... Race Blue) op! :thumbsup:

Levertijd wordt dan precies 100 dagen tussen bestelling (22 april) en aflevering. Ruim 14 weken dus.
 

TCNH

Senior Member
Gefeliciteerd TCNH! Ik moet nog tot oktober geduld hebben. 26 weekjes levertijd.... ;)

Pfieuw.. verschil in levertijd is dan wel bizar zeg! Bijna dubbel zo lang in jouw geval.. Zal echt in de pakketten/opties zitten dan idd. Ik heb een 'kale' elegance businessline besteld. Misschien doet de motorisering ook nog iets in de productievolgorde..?
 

elephtera

Forumguru
Zojuist de afleverafspraak gemaakt. 30 Juli haal ik mijn Combi (1.6TDI EBL, in jawel... Race Blue) op! :thumbsup:

Levertijd wordt dan precies 100 dagen tussen bestelling (22 april) en aflevering. Ruim 14 weken dus.

Dat is goed nieuws! Frustrerend voor mij, ik heb mijn combi EBL ook in april besteld (18 april is de bestelling officieel naar de dealer gegaan). Op 12 juni is deze aangepast omdat de inhoud van de pakketten veranderd was en ik hier niet mee akkoord ging (functie en safety pakket). Na die aanpassing hebben ze gemeld dat de leverdatum op 30 augustus ligt.
Ik heb sinds maandag de vraag uitstaan bij de dealer of die datum nog klopt, want natuurlijk hoop ik ook dat de auto eerder komt. Ik begin mijn voorloop auto (auris) na bijna een jaar toch wel zat te worden. Ook omdat ik deze week in een Fabia 1 heb mogen rijden, wat een verademing.
 
Ja, mijn voorloopauto (Grande Punto EVO) en ik zijn ook geen vrienden meer.... Pffffff!

Pfieuw.. verschil in levertijd is dan wel bizar zeg! Bijna dubbel zo lang in jouw geval.. Zal echt in de pakketten/opties zitten dan idd. Ik heb een 'kale' elegance businessline besteld. Misschien doet de motorisering ook nog iets in de productievolgorde..?

Men zegt dat het Dynamic Pakket vertraging veroorzaakt....
 

Badnews

Senior Member
Ik vraag me af wat geen vertraging opleverd, volgens mij (ook wat ik in buitenlandse fora lees) is de octavia het vertragende onderdeel.
Een redelijk standaard versie heeft ook vertraging, zou door de velgen komen, maar in het buitenland zijn deze velgen volgens sommige weer sneller dan de 18" golans ofzo...
Volgens mij hebben ze gewoon m6 moertjes te kort ofzo ;) het is gewoon meer bestellingen dan de fabriek aan kan, en dan krijgt elk land maar xx autos, dus overal vertraging waar de auto een beetje populair is.
 

skodagk

Nieuw lid
Sinds vandaag in bestelling: Skoda Octavia III Combi 1.2 TSi Elegance Businessline Capuccino Brown met Travel pakket, Lane assist, Sunset, Functie Pakket, en hill hold. Verwachte levertijd wk 44
 

Badnews

Senior Member
Euh.. Week 44????
Mijne staat al 1.5 maand in bestelling, minder opties, maar ook week44

Zou het je wel gunnen hoor! Hopelijk redden ze het
 

skodagk

Nieuw lid
@ Badnews

Het is slechts een geschatte levertijd en moet nog bevestigd worden door de fabriek. Zal dan wel later worden ..
 

elephtera

Forumguru
Ik heb vandaag gebeld en heb week 32 als definitieve productie datum gekregen. Week 33 in Nederland en dan hopelijk week 34 in eigen bezit! Ik heb er zin in!
 

Thorgal

Forumguru
Ik heb vandaag gebeld en heb week 32 als definitieve productie datum gekregen. Week 33 in Nederland en dan hopelijk week 34 in eigen bezit! Ik heb er zin in!
Kijk wel uit met die elektrische stoel hè, anders heb je er niet lang plezier van, zonde van die lange levertijd ;)
Serieus: Lijkt me fijn om de definitieve productie datum te horen dan weet je waar je aan toe bent en kan je gaan aftellen. Hoor nu veel week 40, 42 en 44. Leveren ze trouwens alleen maar in even weken?
 
Bovenaan Onderaan