Levertijd Octavia 3

rdrummen

Senior Member
Zojuist de afleverafspraak gemaakt. 30 Juli haal ik mijn Combi (1.6TDI EBL, in jawel... Race Blue) op! :thumbsup:

Levertijd wordt dan precies 100 dagen tussen bestelling (22 april) en aflevering. Ruim 14 weken dus.

Mooi, proficiat! Maak dan maar wat foto's dan kunnen we mee-genieten.
Ikzelf heb ook een combi in Race-Blue in bestelling (sinds april), maar de levering gaat nog wel even duren helaas...

elandjes

Nieuw lid
van de week besteld:
combi ambition business line 1.4 TSI (handgeschakeld)
kleur: denim blauw
opties: vaste trekhaak
volwaardig reservewiel

verwachte levertijd volgens leasemaatschapij: eind augustus

Deze week bevestiging dat week 31 wordt geproduceerd.....levering kon inweek 34, maar dan ben ik nog op vakantie.
Gelijk maar een afspraak gemaakt voor eind week 35.
Het aftellen is begonnen.

Dennis Nijholt

Forumguru
zo in augustus begint het leuk op de weg te worden...eens kijken of ik al die nieuwe Octavia's kan spotten...want het is verdomd alleen op de weg zo...ik zie nog niet veel O3 's laat staan een O3C..ja ik had er 1 gespot en spontaan zaten we naar elkaar te zwaaien op op A28 bij De Wijk in de buurt (de Wijk ligt tussen Hoogenveen en Staphorst)

Gieliovd

Forumguru
Ik zag vd week voor het eerst een Rapid in het wild. Leuk :) beetje jammer van de koektrommels in de achtervelgen!

Kan niet wachten op mijn O3C..... Nog zo lang!

Badnews

Senior Member
Van harte.. Mooie kleur ;)

Nog extra's bovenop de ebl?

Nu wachten als een klein jongetje op pakjesavond

m@rc

Lid
Van harte.. Mooie kleur ;)

Nog extra's bovenop de ebl?

Nu wachten als een klein jongetje op pakjesavond

:jaja: Thnx! Eigenlijk alleen Sunset, afneembare trekhaak en een reservewiel als extra's. Vanwege de bijtelling toch maar geen DSG gedaan en met de 5-bak hoef je gelukkig niet veel terug te schakelen..

rtwee

Senior Member
Mijn O3 1.6 TDI Combi EBL is afgelopen week besteld :cool:! Week 45 productie... da's lang wachten :cry:..

Nice! Ik kreeg bericht dat die van mij ook pas in wk 45 geleverd wordt. Lijkt exact op de auto die jij hebt, maar dan de 2.0 TDI. Ook EBL, ook black magic.

m@rc

Lid
Nice! Ik kreeg bericht dat die van mij ook pas in wk 45 geleverd wordt. Lijkt exact op de auto die jij hebt, maar dan de 2.0 TDI. Ook EBL, ook black magic.

Top! :thumbsup: Ja de Black-Magic combi zie je eigenlijk nergens op videos en afbeeldingen, sowieso de keuze uit het aantal kleuren zeer beperkt. Platinum Grey kon ineens ook niet meer besteld worden... Het dynamic pakket wilde ik er eigenlijk bij bestellen vanwege het stuur, maar de stoelen zijn wat mij betreft wat te massief en niet handig met kids op de achterbank, ook de iPad houder kan dan niet meer gebruikt worden...

@TedVlemmings, ja het valt ook wel mee die levertijd, maar het is toch best een tijd wachten zo.

Lodewijk

Actief lid
Het goede nieuws lijkt dat de levertijden naar beneden gaan. Althans op basis van de bovengenoemde specificaties.

CoesDoes

Forumguru
Net nogmaals gehoord dat de produktie gepland staat voor wk37, mijn auto staat blijkbaar al een tijdje op een lijstje dat extra onder de aandacht is, omdat het een van de eerste is die in deze uitvoering besteld is (daarmee zullen ze wel het Dynamic pakket bedoelen).
Levering zal dus waarschijnlijk wk39 of 40 worden.

Net nogmaals gehoord dat de produktie gepland staat voor wk37, mijn auto staat blijkbaar al een tijdje op een lijstje dat extra onder de aandacht is, omdat het een van de eerste is die in deze uitvoering besteld is (daarmee zullen ze wel het Dynamic pakket bedoelen).
Levering zal dus waarschijnlijk wk39 of 40 worden.

Wanneer heb je besteld? Een leverweek alleen zegt nog niets over de levertijd als je er niet bij vertelt wanneer je besteld hebt? :)

Badnews

Senior Member
Ze hebben ineens voorraad O3's op de skoda site.
een aantal diesels (1.6) en tsi (1.2 en 1.4).. meeste EBL HB's

viel me op, redelijk diversiteit kleuren (black, topaz brown, silver).

als je dus geen speciale eisen en geen wachttijd wilt ... :)

Bovenaan Onderaan