Levertijd O2 1.2TSI Businessline Elegance

Als ik het niet doe rijd ik lekker goedkoop door in mijn huidige auto. Is al ingeruild en heb dus geen afschrijving of slijtage etc meer. Alles is voor kosten van de dealer.

Velen hier rijden volgensmij Lease, ik niet, ik moet alles uit eigen zak betalen. Ik heb al meer uitgegeven dan wat ik wou.
Qua velgen maakt het mij echt niks uit.
Dat ie eerder komt is natuurlijk ook wel weer leuk.

Maargoed ik heb de dealer gezegd dat ik het wel wou maar niks wil bijbetalen.
 
Omdat deze discussie gaat over de O2 Elegance BL even de volgende vraag en opmerking;

In de folder en op de site staat te lezen dat de O2 Elence BL wordt geleverd met:
Audio/ Telefoon/ Navigatie

  • Audio Pack Plus (4 extra luidsprekers in de achterportieren)


Maar, kan aan mij liggen... Ik kan ze niet vinden...
 
Omdat deze discussie gaat over de O2 Elegance BL even de volgende vraag en opmerking;

In de folder en op de site staat te lezen dat de O2 Elence BL wordt geleverd met:
Audio/ Telefoon/ Navigatie

  • Audio Pack Plus (4 extra luidsprekers in de achterportieren)


Maar, kan aan mij liggen... Ik kan ze niet vinden...

Zit er geen speaker op de plaats waar die hoort te zitten? Ze noemen ook een tweater een speaker geloof ik.. Enkel voor de hoge tonen zit die gemonteerd. Bij de handgreepen in beide achterpotieren
 

heavy

Actief lid
Vanmiddag geheel onverwacht meld de dealer zich, beste meneer wij willen volgende week de Octavia afleveren.

Wat kunnen we afspreken mbt de levering,schikt het volgende week ? ik antwoord breng maar naar ons vakantie adres :laugh: nou was dat niet de bedoeling dachten ze.
Na kort overleg kreeg ik de mededeling dat men terug belt over de levering, nu komt het mooie :super: vrijdag a.s. wordt voor 12:00 uur de auto geleverd kunnen we 's avonds met de Octaaf op vakantie.
 
Vanmiddag geheel onverwacht meld de dealer zich, beste meneer wij willen volgende week de Octavia afleveren.

Wat kunnen we afspreken mbt de levering,schikt het volgende week ? ik antwoord breng maar naar ons vakantie adres :laugh: nou was dat niet de bedoeling dachten ze.
Na kort overleg kreeg ik de mededeling dat men terug belt over de levering, nu komt het mooie :super: vrijdag a.s. wordt voor 12:00 uur de auto geleverd kunnen we 's avonds met de Octaaf op vakantie.

Oooohw lekker! Ik hoop morgen ook wat te horen! Mijn verkoper is vandaag vrij! Kan niet wachten!! Beschrijf je auto eens!?
 

heavy

Actief lid
Ik heb een zwarte Octavia combi BLE besteld met als extra sunset en een trekhaak, het is een 1.2 DSG 7 verder niet schokkend.
 
Hmmm ik had de gedachte dat onze auto mogelijk op dezelfde trein zou zijn gezett (weet niet hoevaak er een trein deze kant op komt). Maar ben even wezen spieken bij het bedrijf maar zag mijn witte blikje nog niet staan, hoop dat dan jou vrachtwagen eerder was en deze morgen bij mij komt!
 
Bovenaan Onderaan