Levertijd O2 1.2TSI Businessline Elegance

rikjan

Lid
Word ik net gebeld, blijken ze mijn naam met die van iemand anders door elkaar gehaald te hebben... Ik kan mijn auto dus helemaal niet morgen ophalen maar pas over een maand... Nou ja, dat is nog steeds 1 maand minder dan de oorspronkelijke leverdatum.
 

Honcho

Nieuw lid
oke, ik ben namelijk 1 week geleden door mijn benaderd dat ik mijn auto morgen op kan halen...
Aangezien de specs en afleverdatum gelijk lijken te zijn zou het kunnen dat we toevalliger wijs over dezelfde auto praten......, met dat verschil dat de mijne in zoetermeer geleverd gaat worden...

ben benieuwd morgen.....:)
 

heavy

Actief lid
@ Jornick,
is geen slechte reclame, ik ventileer mijn ervaring en had wellicht te veel verwachtingen.
Hopelijk lomt mijn auto eerder dan de voorspelling :)
 

TL@

Forumguru
Een slecht reputatie heb je als dealer heel snel opgebouwd, een goed vergt veel meer tijd. Dat is altijd zo.

Mijn dealer houd me ook niet op de hoogte (D'Iteren Centre in Anderlecht) en als je belt zijn het boeren aan de telefoon (net zoals ze in de garage zijn wanneer je de auto besteld, alles is teveel voor hen), als ik er niet moest gaan van mijn baas, zette ik er nooit nog een voet binnen. Ga er dan ook nooit naartoe voor onderhoud.
 

alki

Nieuw lid
Moet zeggen dat Tigchelaar in oosterhout erg service gericht is.
Lease maatschappij heeft m daar besteld maar ik werd netjes door de dealer gebeld om alle opties etc nog even door te spreken zodat hij zekerweten de jusite auto bestelde.
Ondertussen werd ik ook van de levertijd op de hoogte gehouden per mail. En afgelopen week hebben ze me account gegevens gestuurd om op hun site in te loggen om service afspraken te maken en gegevens van de auto na te kijken. Auto komt deze week binnen en ik krijg m 10 juni afgeleverd op de zaak.
 

MarcoO2

Forumguru
Ik was net even bij de dealer om te vragen met welke levertijd ik rekening moet houden voor mijn nog te bestellen auto. Uitgaande van aan Octavia COmbi 1.8TSI Elegance Business Line DSG zou de auto, als ik hem vandaag had besteld, in week 37 geleverd worden...
 

mlaven

Lid
Ik ben vandaag even langs de dealer in Beegden gereden. Had nog een paar vraagjes (oa. over SCM stickers e.d.)
Gelijk een afspraak gemaakt om de auto op te halen. Maandag 6 juni om 17:30u. mag ik er, na ruim 2 maanden extra wachten, eindelijk in rijden!
 

wim001

Nieuw lid
Hallo mensen mijn eerste octavia na 5 jaar in Citroen C4 wordt week 22 geproduceert als het goed is en week 24 geleverd ben zeer benieuwd .....
Octavia Hatchback Comfort kleur cappucino
 

Beofiel

Nieuw lid
Ben ik vanavond bij de dealer geweest voor mijn nieuwe O2 combi ebl 1,2tsi dsg. Krijg ik een levertijd te horen van eind september..... Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen
 

MarcoO2

Forumguru
Ja, dat klopt met hetgeen ik een paar posts terug ook schreef. Komt vooral door de restricties op de DSG.
 
moderator, kan hier misschien een slotje op, ik heb de topic gestart maar gaat inmiddels over de levertijden van anderen...alvast bedankt!!
 

MarcoO2

Forumguru
Dit topic gaat toch over levertijden, niet alleen over jouw levertijden? Juist door ervaringen te verzamelen, krijg je overzicht van levertijden. Als je op ieder topic een slotje gooit, wordt het forum een zootje doordat er telkens nieuwe topics geopend moeten worden, én krijg je nog niet het overzicht wat je juist zocht. Gewoon open houden, zou ik zeggen.
 

DavidB

Nieuw lid
Mjin O2 1.2 TSI Businessline Elegance DSG is besteld in week 15 en een telefoontje naar de dealer leerde me zojuist dat ie inmiddels geproduceerd is! Over een week of twee zou hij er dan wel moeten zijn. Dat zou neerkomen op zo'n 9 weken levertijd, wat volgens mij voor een DSG niet verkeerd is.
 
Ik heb vorige week een Elegance Combi 1.2 DSG besteld en ze vertelden mij dat de levertijd circa 6 maanden is!!!
Heb daarom ook minder inruil gekregen voor mijn huidige auto.
 
Bovenaan Onderaan