Levertijd O2 1.2TSI Businessline Elegance

Heeft iemand nog kort geleden contact gehad met de dealer betreft levertijden?

Ik heb zelf een handgeschakelde O2 Combi 1.2TSI Businessline Elegance besteld in week 4 en vermoedelijke levering is week 22.

18 weken blijft lang en misschien heeft iemand wel nieuws dat het nu vlotter loopt bij Skoda, ik hoor het graag!!!
 

Milo

Nieuw lid
@ Guytje
Wij hebben onze O2 in week 2 besteld en in week 11 konden wij deze bij de dealer afhalen. Ik geloof dat dat een recordtijd is geweest als ik jou levertijd mag geloven.
BTW ook een 1.2 TSI EBL combi
 

jemo

Lid
30 december besteld, auto is net binnen bij dealer. Nu nog een week of 3 - 4 wachten vanwege leerinbouw, trekhaak en abt chip...
Heb een DSG besteld trouwens...
 
tis natuurlijk afwachten allemaal, maar ik zou nu dus uitkomen op 16 wkn...vind ik dan nog wel redelijk al met al
 

Frankskoda

Nieuw lid
mijn octavia hachback 1.2 TSI (handgeschakeld) is in week 39 van 2010 besteld, en vorige week (week 12 dus agfeleverd.
Totaal 25 weken mogen / moeten wachten dus.
Maar inmiddels ben ik weer een gelukkig mens met mijn prachtige auto.

Groeten, Frank
 
nou inderdaad....ik moet nog even wachten helaas

gelukkig rijdt ik in een geweldige astra als huurauto, het voorlaatste model, niet echt een stille auto, maar goed dan valt het geluid van de O2 straks minder op.
 
nou inderdaad....ik moet nog even wachten helaas

gelukkig rijdt ik in een geweldige astra als huurauto, het voorlaatste model, niet echt een stille auto, maar goed dan valt het geluid van de O2 straks minder op.
 

Frankskoda

Nieuw lid
Dat is toch snel.
De dealer denkt dat ik zo lang moest wachten omdat ik een hachback heb, in combinatie met electrisch dak en de kleur rosso brunello.
 
De dealer denkt.....

Gezien de vaak tegenstrijdige informatie, heb ik het gevoel dat veel dealers maar wat roepen, bij gebrek aan correcte, relevante informatie. 'k Ben benieuwd wat men in de systemen bij Pon/Skoda allemaal wel & niet kan zien omtrent planning enz.

In ieder geval plezierige en veilige km's !!
 
hopelijk wel ja...ik hoop ook een beetje comfortabele...na een volvo v70 zal het even wennen zijn, maar gelukkig rij ik nu de astra, maakt het verschil weer merkbaar denk ik!!
 

Spector

Forumguru
@CranBerry ik mocht gewoon meekijken bij de dealer toen ik de er de vorige week was. Via de telefoon is dat wat lastiger, dus misschien ff langs rijden.
 

bert2

Lid
Op 26 maart besteld: 1.4TSI DSG Elegance. Levertijd ca. 18 weken, dus ergens eind Juli - begin Augustus.
 

Roog

Nieuw lid
Eind december heb ik een Octavia Combi 1.2 tsi DSG Ambition Businessline besteld (Storm Blue). Productie stond hele tijd op productieweek 21 en kreeg vandaag te horen dat hij in week 15 geproduceerd gaat worden, volgende week dus!
Verwachting is week 17 te rijden.

Rogier
 

Roog

Nieuw lid
Nee, dat hebben ze niet gezegd, was er wel positief verrast door.
Misschien hebben ze de productie van de DSG bakken opgevoerd? Dit was namelijk het probleem waardoor het zo lang zou duren.
 

jemo

Lid
Eind december heb ik een Octavia Combi 1.2 tsi DSG Ambition Businessline besteld (Storm Blue). Productie stond hele tijd op productieweek 21 en kreeg vandaag te horen dat hij in week 15 geproduceerd gaat worden, volgende week dus!
Verwachting is week 17 te rijden.

Rogier

Als productie week 15 is, zit je niet in week 17 al in je auto volgens mij... Denk dat je op week 19 moet rekenen...
 
Bovenaan Onderaan