Levertijd O2 1.2TSI Businessline Elegance

Ik heb een gelijke O2 besteld in week 15 maar de mijne wordt geleverd in week 33. Dat is wel een verschil. Jouw levering in week 24 en de mijne in week 33.
 

maartenv84

Senior Member
Week 16 is de officiële bestelling van mijn O2 geplaatst. Week 22 is hij geproduceerd en volgende week komt hij waarschijnlijk bij de dealer te staan. Nog maar heeeel even geduld dus :)
 

heavy

Actief lid
Volgens mijn dealer moet ik geduld hebben tot week 37
Ik tel dus nog maar even af 37-23=14 weken geduld :eek:oo:

Wat me wel opvalt is ( of komt het dat ik er meer oplet ) er rijden veel nieuwe Octavia's rond :rockon:
 
Oké: levertijd is momenteel 8 weken.
  • Week 16 besteld
  • Week 22 geproduceerd
  • Week 24 OPHALEN :laugh:
Nog 8 nachtjes slapen... :smirk:
 

rikjan

Lid
Nou, ik heb gister mijn Octavia opgehaald. Heerlijk om weer Skoda te rijden!
Ik geloof dat ik geluk gehad heb met de kleur (Aqua Blue Metallic), aangezien die binnenkort niet meer leverbaar is.
 

mlaven

Lid
Wat me wel opvalt is ( of komt het dat ik er meer oplet ) er rijden veel nieuwe Octavia's rond :rockon:

Da's nou een goed voorbeeld van "Selectieve perceptie". Omdat je nu veel meer bezig bent met je nieuwe Octavia let je er ook onbewust meer op. Dus ineens zie je overal Octavia's rijden! Ze reden er voorheen natuurlijk ook al, alleen vielen ze jou toen niet op....
 

dejeroen01

Nieuw lid
'Heavy' shit inderdaad. Ook ik moest ongeveer 14 weken wachten op mijn Octavia 1.2 tsi business Elegance met colombus navi, dikke velgen, afn. trekhaak, getint glas, winterbanden, leerpakket etc.etc...
maar komende vanaf een (dikke) Peugeot 407 sw 138 pk diesel naar 1.2 tsi benzine.... top karretje! niks mis mee en de bijtelling al helemaal een giller. Scheelt de helft!

1 troost. het was het wachten waard en die Franse bak, die ben ik al snel vergeten. :0)
 
Net mail gekregen van dealer.
Als ik de standaard 15" velgen vervang door 16" Crateris velgen wordt de levertijd 10 weken vervroegd van wk 44 naar wk 34.
Schijnt leverproblemen te zijn met de 15" velgen.

Kost wel 220,- meer....
 
Ik heb een gewone elegance besteld geen bl.
Moet nog maar eens met de dealer overleggen want hij krijgt mijn inruilauto ook eerder....
 
Net mail gekregen van dealer.
Als ik de standaard 15" velgen vervang door 16" Crateris velgen wordt de levertijd 10 weken vervroegd van wk 44 naar wk 34.
Schijnt leverproblemen te zijn met de 15" velgen.

Kost wel 220,- meer....

Ik zou er geen 2x over hoeven na te denken, en meteen ja zeggen.
 
Vrijdag mijn nieuwe O2 opgehaald:
GEWELDIG, hij bevalt me toto nu toe beter dan verwacht.
Voor de mensen die nog even moeten wachten:
HIJ IS HET WACHTEN ECHT WAARD :xyxthumbs:
 
Hij is er...

Vrijdag mijn nieuwe O2 opgehaald:
GEWELDIG, hij bevalt me tot nu toe beter dan verwacht.
Voor de mensen die nog even moeten wachten:
HIJ IS HET WACHTEN ECHT WAARD :xyxthumbs:
 

DavidB

Nieuw lid
Afgelopen vrijdag ook mijn nieuwe O2 opgehaald bij de dealer! Bevalt super! Jammer dat er bij het bestellen een klein foutje ingeslopen was: de standaard Bluetooth carkit was niet meegeleverd. Maar... nu er alsnog een mObridge carkit besteld is hoor je mij niet klagen; scheelt ook weer in de bijtelling ;) Ik ga kilometers maken, ajuus!
 
Is wel weer 220 euro...ik heb al meer uitgegeven dan ik eigenlijk wou :blush:
Heb met dealer overlegd dat ik het wel wil maar niet extra wil betalen dus...

Tja, het is 220 euro.. je auto wordt er krap 1% duurder van. Maargoed, ik kan niet over je budget oordelen uiteraard.

Het blijft een afweging, 220 extra afrekenen en je auto 10 weken eerder krijgen (met 16", wat ik persoonlijk ook nog iets beter vind staan),
of de 220 in je zak houden en 10 weken later met 15" gaan rijden. Succes met de onderhandelingen :)
 

hemi24

Forumguru
Misschien moet je de € 220,- eens delen door 4 en vervolgens nog eens door het aantal kilometers wat je met de auto denkt te gaan rijden...

Kom je uit op een paar honderdste eurocenten per wiel per km, dat maakt voor sommigen de beslissing nog eenvoudiger :)
 
Bovenaan Onderaan