Level 42's S3

Level42

Forumguru
Denk eigenlijk niet dat het kan vanwege ontbrekende camera....heb begrepen dat ACC echt alleen met radar werkt, ik dacht dat het een combi van radar /videocamera was.
Antera is een optie maar dan doe ik gelijk de verlaging.....maar dat moet nog eventjes wachten helaas......en wil juist weer niet zo lang wachten met de VCDS dingetjes....
 

Level42

Forumguru
Stuur je even een PM @Antera ......

Even iets heel anders.....een paar dingen die ik net even iets beter vind kunnen ga ik hier posten. Denk niet dat er iets aan te doen is met VCDS maar Skoda (of liever de leverancier van de Amundsen) zou het wel in de software kunnen aanpassen:

1) bij een trackwissel van je audio (dus bij elk volgend nummer) zou het heel welkom zijn als je een paar seconden een tekstje in het scherm krijg met artiest en titel van die track, en dan onafhankelijk van wat er al in het beeld staat op dat moment. Natuurlijk kun je specifiek naar het audio menu gaan, maar dat wil ik op dat moment niet. Ik weet het niet zeker meer, maar ik meen dat de Passat dit wel deed. En ja je hoort het natuurlijk, maar sommige nummers beginnen heel zacht en buiten dat, is gewoon prettig.

2) Het in- en uitschakelen van de stem van de navigatie. Naar mijn mening hadden ze daar zelfs een aparte fysieke knop voor mogen maken, het is echt bloed irritant (en gevaarlijk, afleiding) elke keer dat helemaal in het menu en met de volume regeling van de spraak te moeten doen. Ik heb doorgaans de stem uitstaan totdat ik redelijk in de buurt ben/de rijksweg af ben omdat ik in grote lijnen heel Nederland wel zo'n beetje ken. Een fysieke knop zal het niet worden, maar een directe "knop in het scherm" hiervoor is m.i. een must.

3) ......to be continued....
 

MacManiac78

Forumguru
Nou de zonekleppen kleurverschil test: Als je zo naast elkaar houdt valt het best op....maar ik denk dat als ze eenmaal zitten het wel mee valt.


Hier is de verkeerde kleur gekozen of geleverd. Creme grijs en grijs. Ik zie alleen geen verschil in het type.
 

Level42

Forumguru
Nou ja......staat "mijn" verkoper vanmiddag ineens voor de deur met dit:


Hoogenboom Barendrecht is flink in de prijzen gevallen qua tevredenheid van de klanten vandaar.....leuk !
 

Bijlagen

  • IMG_2910.jpg
    IMG_2910.jpg
    884,4 KB · Weergaven: 83

StefanN

Forumguru
En wij nou...??? ... onze komt bij hoogeboom Spijkenisse vandaan. Fijn te lezen dat ze zo'n waardering hebben gekregen...

groet Stefan
 

Level42

Forumguru
Zoooo er waren weer wat pakjes van ome Ali gearriveerd:

Voor degenen die twijfelen over de pedalen DOEN !
Voor degenen die nog niet over de pedalen nagedacht hebben: DOEN !!!!

Oogt echt fantastisch met de LED voetverlichting en hef past ook goed bij de chromen accenten van het stuur en de vernsellingspook omgeving en zo....

Echt heel blij mee !
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    462,3 KB · Weergaven: 74
  • image.jpeg
    image.jpeg
    830 KB · Weergaven: 78

Level42

Forumguru
De logo projectortjes voor inde deur waren er ook (de "Ali versie" de vervangers van de eBay verkoper zijn er nog steeds niet.....grrrr !)

Vervangen is een makkie. Niet schrikken als je de oude verwijdert, het rood-witte kapje komt eerst los, daarna kun je de behuing er uit klikken. Stekkertje opprikken, nieuwe unit in de opening klikken en klaar :)

Het rood ziet er wel heel anders uit nu, maar das logisch met LEDs. Maar vond de lenskleur van het origineel mooier rood maar goed, het gaat om dat logo natuurlijk ;)

Het is nog veel te licht om het te zien, overdag ga je echt niets of heel weinig van het geprojecteerde logo zien, maar das eigenlijk ook logisch.
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    1 MB · Weergaven: 83
  • image.jpeg
    image.jpeg
    291,3 KB · Weergaven: 80

Level42

Forumguru
En ook mijn led strip lichtslang EL wire ding is aangekomen.....LED interieur pakket kon er niet meer vanaf, dus maken we dat er zelf wel op......
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    608,9 KB · Weergaven: 71

turboturbo

Forumguru
Ziet er goed uit deze upgrades!
Die Ali led's zijn idd vaak erg blauw van kleur dus dan komt her rood ook niet zo mooi uit de hoek.

Mijn idee was om ook zulke projectors te bestellen, en dan het logo eruit te slopen. Ik wil nl. wel dat licht op de straat hebben bij het instappen. Dat plaatje / logo kan me verder gestolen worden :D

Alleen ben ik er nu achter dat dit niet kan bij mijn O1. Die heeft nl niet dat het deur lampje 'om de hoek' gaat onderaan de deur....
 

RefleCs

Forumguru
Ziet er goed uit @Level42. Ik ga op zoek naar andere lampjes voor in de deur maar wacht eerst nog even het antwoord af van Superskoda. Degene (rood/wit) die ik daar heb besteld zijn slecht van kwaliteit.
 

Level42

Forumguru
Wat je ook koopt, NIET bij deze verkoper op eBay kopen:

dailyappliance2010

Daar had ik dus die eerste versie van de projector lampjes besteld. Ontving na HEUL lang wachten de verkeerde type lampjes. Vervolgens wil meneer me slechts 20% terugbetalen. Ik hou vol dat ik liever de juiste lampjes ontvangt. Hij beweert dat hij ze zal versturen maar.....nada. Heb hem een negatieve feedback gegeven, vervolgens wil hij me weer een paar dollar terugbetalen. Ik wil het hele bedrag nu terug....die mafketel heeft me al veel te veel tijd en ergernis gekost maar ik gun hem niet mijn centen zonder dat ik het juiste product ervoor heb gekregen dus heb het nu gemeld bij Ebay.....niet dat ik daar nou zo veel vertrouwen in heb maar we gaan het zien.

Dit is echt voor het eerst dat zoiets me overkomt op eBay....tot nu toe nog steeds 100% score op Ali...
 
Bovenaan Onderaan