leon-cupra
Forumguru
Als ik een wagen koop is hij wel naar mijn zin. Vroeger altijd tweedehands gekocht, dan is het in sommige gevallen qua kleur, opties, ... altijd wel ergens een compromis maken, maar de wagen an sich was uiteraard wel mijn zin. De M3 is helemaal mijn zin. Zelf kunnen samen stellen en budgetgewijs alles kunnen doen wat ik wou. Maar als het budgetgewijs een stapje omhoog gaat, tja, dan begint het autogewijs ook teZover ik kan terugkijken dan rij jij ook geen 3 jaar met iets dat wel naar het zin is volgens mij !!??
kriebelen. Dat is gewoon de voornaamste reden waarom ik ook zo snel verander. En de laatste 2 jaar gaat het gewoon op vlak van inkomsten gewoon heel hard.
Moet ieder voor zich bepalen hé. Een RR is uiteraard onnodig maar moest iedereen zo denken reden we allemaal met de goedkoopste wagen en woonden we allemaal in een klein appartementje en droegen we allemaal kleren van de Zeeman.Tsja het geld heb ik wel, maar vind het totaal onnodig om een range rover te kopen.
het beste van beiden tesamen, dat zou wat geven. De rijeigenschappen van Porsche gecombineerd met de luxe van een RR.Maar als ik tussen die P of een RR zou moeten kiezen dan zou dat zonder twijfel een RR worden....
Heb vanuit de hobby 3 engelse vrienden die ook RR rijden en tsja in mijn ogen is het gewoon AF