Leon-cupra's BMW M3 touring aka "der Transporter"

EdK

Forumguru
Ach .. tegen mijn pensioen. Dikke Bentley,
Tegen het pensioen is hier nog NIET met pensioen !!
Dus heb wel goed gelezen chef .......................

Dus word toch nog gasveer reclame op de Bentley , al is het om de service beurten te betalen....
Banden reken ik niet mee, want daar heb je nog nooit een set van versleten............ :deuk:

leon-cupra

Forumguru
“Tegen ons pensioen” wordt bij ons eigenlijk aanzien als “wanneer we net met pensioen zijn” … maar ach, een Bentley als bedrijfswagen, daar zeg ik niet nee tegen :tongue: :tongue:

Tman0961

Forumguru
@Tman0961 Een RR, is absoluut niet mijn droomwagen.

Ik heb even terug gelezen wat je schrijft over de RR:

“Lees een eerdere reactie: ik ga geen dromen laten omdat ik te weinig rij.”

“Maar uiteraard heb je een punt, maar nogmaals, ga mijn dromen niet laten omdat ik weinig kilometers doe.”

Dit en andere dingen die je schrijft, maakt dat ik het lastig vind jouw redenering te volgen. :pardon:

Jij vraagt in je bericht van vorige week om reacties. In dat licht heb ik dit met je gedeeld. Ik heb niet echt het idee dat je op, anders dan louter positieve reacties, zit te wachten ;). Dus ik laat het hier bij zodat jouw topic over jouw zoektocht niet teveel afdwaalt.

• Leuk
Waarderingen: EdK

leon-cupra

Forumguru
@Tman0961 je hoeft mijn redenering niet te volgen. Mijn madam kent mij al 23j en zij kan ook niet altijd volgen. Maar ze laat me doen en in een goede bui gaat ze soms mee in het verhaal (lees meegaan naar een dealer).

Maar waarom neem je elke letter die ik schrijf dan ook zo letterlijk? Als ik schrijf “dromen laten uitkomen” hoeft dat niet onmiddellijk te betekenen dat het dan ook mijn droomwagen is. Denk dat ik dat al duidelijk gemaakt heb maar toch vind je het lastig om te volgen. Zal er op letten dat ik in de volgende berichten zet dat een RR een nice-to-have wagen is , dan weet je tenminste dat het niet over mijn droomwagen gaat.

En betreft het niet willen van negatieve, op vlak van de wagens mag iedereen zijn mening geven. Er is hier ook al meermaals aangegeven dat een RR geen betrouwbare wagen is. Neem dergelijke zaken mee in een beslissing maar vorm nog altijd mijn eigen mening en beslissing. Maar heel dat geneuzel over komma’s en punten brengt niets bij aan het algemene topic.

Bovenaan Onderaan