Lekkage voorin... Zwembad :(

EdK

Forumguru
Jaja weer die brievenbus en nu niet meer alleen door moeders des huizes maar ook hier op t forum
Het zal je blijven achtervolgen beste man........
 

Joske

Forumguru
neen é!

jeetje...

niet weer over mijn brievenbus! :dankje:


(@Desperado : heb ooit eens de fout gemaakt een foto te maken van mijn auto met uitlaatsierstuk was het geloof ik, waar op de achtergrond mijn brievenbus stond.. en Edje vond het nodig daar commentaar op te geven... hij vond dat mijn mooie arduinen brievenbus best in het rood geschilderd werd :tegek:)
 

EdK

Forumguru
Brievenbus? Vertel meer! :lezen:
Heb je dat ding niet staan op een foto met zijn super glimmende bolide ???
Manman dat ding ziet er niet uit, een aanfluiting van zijn oprij laan.

En maar verkondigen, ik heb geen tijd....maar wel dagen bezig zijn met een simpel ruitenwisserarmpje...
 

Joske

Forumguru
tekst-spam.gif


...

*zucht*

...

dat bedoel ik dus..
 

Ronnie

Forumguru
Even serieus.....
Ruitenwisserarm omhoog zetten en even fatsoenlijk heen-en weer wrikken, zo heb ik ze altijd nog los gekregen....
Je hoeft echt niet zo voorzichtig te zijn, als tie krom wordt buig je 'm weer recht.
Tik met een hamer wil ook nog wel eens helpen, dan vervormt de passing op de tapse spiebaan.
Succes!
 

Marion2021

Nieuw lid
Mijn Skoda Fabia 1.4 Combi 2005 heeft een vocht, cq waterprobleem aan de bijrijderskant en de achterkant van de bijrijderskant.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn. Bij droog weer geen problemen maar na een fikse regenbui kan ik de auto weer van binnen dweilen.
 

EdK

Forumguru
Vermoed zo maar als je dit topic even terugleest en anders de zoekfunctie van het forum gebruikt dat je zeer snel je antwoord hierop hebt.
En zou fijn zijn als je je even voorstelt in de meet en greet.
 
Bovenaan Onderaan