Lekkage Fabia En vervangend vervoer !!

@Turpike die zei al bij de inspectie/controle op lekkage dat alles nog origineel was en vroeg zich ook af of ik bij Skoda nog garantie kon claimen, vandaar ook mijn bezoek aan de dealer "hier om de hoek" na het bezoek aan Carglass.
 
Vanuit de carglass garage post ik een update met twee foto’s van het probleem met de lekkende voorruit.
Je kan een kleine onderbreking zien in de kitrand, waar de lekkage zit. Op de andere foto nog een indruk van hoe strak de kit er voor de rest inzit.
Er is dus in de fabriek op dat ene plekje wat mis gegaan bij de robot.
 

Bijlagen

  • 9AD2195F-6AE1-4E16-98EE-135A65F1C77F.jpeg
    9AD2195F-6AE1-4E16-98EE-135A65F1C77F.jpeg
    881,5 KB · Weergaven: 143
  • 37B4B03D-F0C5-47F5-A461-784B87D79FAF.jpeg
    37B4B03D-F0C5-47F5-A461-784B87D79FAF.jpeg
    698,3 KB · Weergaven: 139

EdK

Forumguru
Zou dit toch als garantie nogmaals proberen te claimen en in ieder geval een coulance regeling eruit zien te halen.
Want met deze foto's en misschien op papier een relaas van de monteur van carglass moeten ze toch toegeven dat het een gebrek is van de fabriek.
Door hun weigeren heb jij kosten gemaakt die je mijn inziens nu betaald moet krijgen...
Ja het zal misschien een gevecht worden met de heren, maar toch....
 
@Combi_Marc dus Carglass zegt dat dit de originele kit is? Dan hebben ze nog nooit een fabriekskit gezien denk ik. Aan de foto te zien is deze ruit eens vervangen. Boven in de hoek zie je dat deze opnieuw is geprimerd. Een fabriekskit overlapt altijd aan de kant van de paravan onderaan.
 
@Turpike in het midden onderaan de ruit kon je inderdaad duidelijk zien dat daar de robot begonnen is met de kit. Daar was een veel breder stuk aanwezig.
Wordt dan niet altijd de boven- en onderrand met prime behandeld?
Ik bedoel, dat bredere donkere gedeelte langs de kitrand , zie/zag ik alleen op de boven- en onderrand.

Hoe zie jij dan dat bovenin opnieuw geprimerd is? Zeker niet in woorden uit te leggen (dat snap ik dan weer wel hoor).
In ieder geval dankje dat je mee denkt.
 

s-line

Forumguru
Het ziet er mijn inziens ook niet uit als originele fabriekskit rand. Die is namelijk veel strakker en rechter. De robot slingert niet zo..
En de datum zegt niet zoveel,want er kan ook in 2016 een nieuw “origineel”voorruit in gezet zijn
 
Laatst bewerkt:

Vlaar032

Senior Member
Dit had ik n keer met een Jaguar van mijn werk. Was wel achterbak en waar normaal reservewiel zit zat een pomp ingebouwd voor luchtvering die dus na n tijd onder water stond. Verrot natuurlijk. Dealer kon niks vinden. Oplossing van de wagenparkbeheerder (ik dus)... Boor n gat onderin. Rijdt nog steeds haha!
 
Bovenaan Onderaan