Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Geen google voor nodig. Als voormalig Grunneger weet ik dat wel te liggen
Enne.....nee, ik wil nooit meer terug ondanks dat je daar nog wel voor betrekkelijk weinig een fatsoenlijk huis met grote tuin kunt kopen.
Zolang veel mensen er niet heen willen, blijft het hier in het noorden ook lekker rustig.
En kijk ook eens naar het kaartje met de verdeling van de coronabesmettingen. Er konden hier heel wat patiënten uit de crisisregio's worden opgevangen.
Best wel blij met mijn status als import-Fries - ook al betekent dit dat je voor sommige zaken (zoals o.a. vagcomklusjes) soms wat verder van huis moet...
Het is complex @EdK
Ik ga het ook maar niet uitleggen, want dat wordt een heel lang verhaal wat hier totaal off-topic is en iets wat ik ook niet online wil hebben.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.