Ledenlijst VAGCOM VCDS VCP

EdK

Forumguru
Heb je gelezen hoe lang dat is ??
Man als je naar het eind van je tuin moet dan mot je de auto pakken....
Dus tsja daar wil je niet wonen !!

Maar goed jullie trekken je het weer persoonlijk aan...... :nono::nono::pieker::deuk:
 

Desperado

Forumguru
Geen google voor nodig. Als voormalig Grunneger weet ik dat wel te liggen :D
Enne.....nee, ik wil nooit meer terug ondanks dat je daar nog wel voor betrekkelijk weinig een fatsoenlijk huis met grote tuin kunt kopen. :cool:
 

Canon-Eye

Forumguru
Zolang veel mensen er niet heen willen, blijft het hier in het noorden ook lekker rustig.
En kijk ook eens naar het kaartje met de verdeling van de coronabesmettingen. Er konden hier heel wat patiënten uit de crisisregio's worden opgevangen.
Best wel blij met mijn status als import-Fries :yeah: - ook al betekent dit dat je voor sommige zaken (zoals o.a. vagcomklusjes) soms wat verder van huis moet...
 

Desperado

Forumguru
Ach ja....wie weet wat ik over 20 jaar zeg. Misschien ben ik dan ook wel terug. Voorlopig hou ik het erop van niet :D
 

Desperado

Forumguru
Het is complex @EdK
Ik ga het ook maar niet uitleggen, want dat wordt een heel lang verhaal wat hier totaal off-topic is en iets wat ik ook niet online wil hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

DieselTDi

Forumguru
Zijn er mensen hier regio Zwolle?
Zoek iemand die mijn Sub3 facelift wat kan aanpassen (indien mogelijk).
Hoor graag van jou/jullie
 

DieselTDi

Forumguru
Heb de PDF lijst idd al gedownload. Kwam er later achter dat die er was. Zoekt makkelijker dan dit draadje.
Al mag je altijd ff een gil geven. Lol
 

Thijstheunissen

Nieuw lid
Graag wil ik mij aanmelden voor de lijst.

Woonachtig in de buurt van Sittard en beschik over volledige versie van VCDS met officieële kabel.
 
Bovenaan Onderaan