Ledenlijst VAGCOM VCDS VCP

Canon-Eye

Forumguru
Ik zie er via die link in de HELE provincie Groningen maar 4, en daarvan geen enkele in Zuidoost Groningen.
Wat gaat hier dan mis?
 

Freeze-o

Senior Member
Nickname: Freeze-o
Woonplaats: Midwoud

VAG-COM kabel: Ja (origineel)
Releaseversie: laatste
Canbus: Ja
K-Line: Ja
 

dirk27

Forumguru
Ondertussen kan ik ook leden bijstaan, heb hier een originele VCDS kabel aangekocht voor mezelf als hobby.

Nickname: Dirk27
Woonplaats: Kortrijk (België)

Kabel: Ross-Tech HEX-V2 PRO (laatste versie wat je op 01/2021 kan krijgen)
Releaseversie: VCDS PRI 20.4.2
Betaversie: n.b.
Canbus: Ja

Mogelijkheden: uitlezen / resetten foutcodes / aanpassen comfortmodules / nieuwe componenten aanmelden (alles eigenlijk wat de VCDS voor je auto ondersteunt :D )

Naast VCDS heb ik ook een Autel MX808 waar ik uitgebreide diagnose en foutcode reset kan doen van alle andere merken op alle systemen, dus niet enkel de ECM. Inkeren van bepaalde componenten, roetfilter onderhoud en regeneratie, ...
Doet ongeveer wat VCDS doet met verschil dat het geen herprogrammatie kan doen. VCDS is veeeeel uitgebreider!
 
Laatst bewerkt:

bobracing

Forumguru
De volgende kabels nu:
VCP dus vrijschakelen swap/fec codes mogelijk.
VCDS de laatste versie.
Locatie Soerendonk/noord brabant
 

skodaboy

Forumguru
Iemand regio Hasselt (B) die een Octavia-II scout kan uitlezen?
Wil graag weten welke foutcode in het storingsgeheugen staat.
 
Ik heb enkele opties die ik geactiveerd zou willen hebben en een (toekomstige) foutcode die na firmware upgrade van MIB2.5 komt die verholpen moet worden.

Opties zijn:
Iemand in de omgeving van Nijmegen die me hiermee kan helpen?
 

Fmoon

Forumguru
Iemand in Flevoland die een Accu kan inleren voor me? Denk dat ik na 8 naar een nieuwe wil
 
Toevallig ben ik ook op zoek naar iemand die een accu voor me kan inleren, maar dan in de buurt van Nijmegen. De auto betreft een Octavia 3 FL.
 

ovaal

Lid
Ik sta nog steeds op de lijst

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Hi Yuxel,

Kan jij mij als mede Haarlemmer helpen met het airbag lampje op mijn dashboard?
Ik had je ook een mail gestuurd maar je adres (vagcomhaarlem@gmail.com) was onbekend.

Thanks,
 

64rhfx

Senior Member
Hallo allemaal.

Even aandacht voor het allereerste bericht in dit topic.

>>Daarnaast het verzoek deze thread verschoond te houden van off-topic berichten. Alleen eigenaren van een VAG-COM/VCDS kabel kunnen hier reageren.<<

Nu moet ik 30 bladzijdes doorlezen om een vcds eigenaar / hulp te vinden.

Grt Alex
 
Bovenaan Onderaan