Ledenlijst VAGCOM VCDS VCP

Eltjo

Forumguru
Ik heb alle mogelijke aanpassingen gedaan aan mijn huidige auto en diverse bij de voorgangers.
Diverse malen op die manier storingen opgelost, EGR slang met gaatje, crashsensor (draadbreuk) en herprogrammeren xenon-module).
Ook andere auto's uitgelezen en kleine wijzigingen gedaan.

Zie onderschrift met welke kabel.
Ik woon ik Hellevoetsluis, maar ben voor m'n werk ook wel in Nederland en België onderweg.
 

Lodew

Nieuw lid
Hallo,

Sinds vorige week hebben we een nieuwe octavia combi.

Graag had ik geweten of er iemand in zuid west vlaanderen ( regio kortrijk) woont en die samen met mij eens kan kijken welke aanpassingen/coderingen ik kan doen op deze wagen.

Bedankt
 

Antera

Donateur
In belgie zijn er niet zo veel. Mocht je de rit naar Breda eens overwegen dan hoor ik het wel
 

Eltjo

Forumguru
Voorlopig geen Doornik, Wevelgem, Roeselare, Brugge of Gent in mijn werkplanning staan.
Wel Tournai.... :) maar dat is sowieso al >2,5 uur rijden voor mij en het ligt er aan of ik dan nog wel tijd over heb.
 
Laatst bewerkt:

jesse_s93

Donateur
Ik sta nog niet in de lijst, maar ben ook pas recent actief op het forum vanwege de aanstaande Scala.

Nickname: jesse_s93
Regio: Arnhem/Nijmegen

Beschikking over: OBDeleven (incl. pro licentie).

Contact: PM / E-mail
 

VAG-man

Forumguru
Nou opent de "kaart" wel in één keer. Klik niet eens op AUTO.
Raar maar waar. Bedankt @EdK.
Kan ik mooi zien waar ik woon.
 

Hakar

Donateur
@hemi24 heb er afgaande op je avatar Groningen Provincie Zuid-Oost als woonomgeving bij vermeld.
Okay, of woon je dichter bij mij dan ik denk?
Indien niet okay, dan maak ik er Groningen Zuid-Oost van, en kan ik het uploaden.
 
Laatst bewerkt:

Hakar

Donateur
Met de vermelding Groningen Zuid Ooost denk ik ook.:bloos:
Maar laat het eerst gewoon staan, en gaat het wel zoekproblemen opleveren, en of mensen gaan hier melden dat ze niet kunnen vinden waar jij je nu ophoudt, kunnen we gewoon versie 11 in de strijd gooien.:D

Edit
Aangeboden om beschikbaar te stellen.
Moet nog door de mods worden verwerkt.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan