Heb je het probleem aangekaart met de verkoper?
Het probleem is opgelost, maar niet zoals ik verwacht had. Ik heb namelijk nog eens 4 euro moeten betalen voor de verzendkosten van de weerstanden die ervoor zorgen dat er voldoende belasting is zodat het controlesysteem denkt dat er normale lampjes in zitten.
Dit zijn vrij zware weerstanden, dwz grote weerstanden en ik moest ze dus aan de bekabeling koppelen ipv zoals ik eerst had gedaan (zie foto enkele postings geleden).
Uiteindelijk werkt het nu prima dus, maar voel me toch een beetje bekocht. Ik vraag me af wat er nu zo speciaal aan die lampjes is "met canbus controle" als je toch nog weerstanden moet plaatsen. Het verweer van de verkoper was dat ik van te voren had moeten informeren of het wel werkte voor mijn Superb en dat hij de weerstanden van bijna 15 euro gratis wilde leveren, mits ik de 4 euro voor verzendkosten wel wilde betalen.
Eind goed al goed, maar ik ben toch benieuwd wat jullie ervan vinden en of er nu lampjes bestaan die zonder weerstanden toch geen foutmelding afgeven ? Zou ik de verkoper nu toch nog een positieve waardering geven ?