LED dagrijverlichting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inge

Lid
Edk - ja, heb je helemaal gelijk in - zie ik nu pas - dank voor de pointer.
Straks eens kijken of ik eruit ga komen - vind het allemaal maar ongelooflijk ingewikkeld. Zal wel aan mijn - nog niet veel verstand hebben van... liggen.

Misschien ook iets om naar te kijken of ik de binnen verlichting tzt naar led kan omzetten.
 

Inge

Lid
Michel, Top :xyxthumbs::xyxthumbs::xyxthumbs:dat je ze er voor me in wilt zetten. Ga dadelijk kijken op de sites die je hebt aangegeven.
Bosch-verlichting bij Amazon.de - dimlicht/grootlicht 'H4'
PIAA dagrijverlichting komt bij KEW.nl - dagrijverlichting is 'T20'

Mistlampen ('HB4'.) heb ik nog niet - althans niet die in de bumper en vermoed dat je die bedoeld, toch? Of zit er bij de andere lampen bij mij een mistlamp in verwerkt?
 

Inge

Lid
Balen op de een of andere manier kan amazon.de ze momenteel niet leveren. Straks maar even kijken of ze ze ergens anders ook hebben.
 

Inge

Lid
Joepie!! de eerste set lampen (PIAA) is binnen.

Hopelijk vandaag of morgen de andere set (volgens Amazon).

En :ot: maar ook onderweg de doorzichtige beschermfolie voor de kofferbakbumper en de deurdorpels.
 

Inge

Lid
Wie :rolleyes: kan me vertellen wat het nut is van SILVER VISION/ Osram Diadem Chrome knipperlichten? - kwam dit op het UP! forum tegen.
 

Inge

Lid
Okay, maar hoe moet ik dan het uiterlijk zien - geeft het een mooier licht?

Heeft iemand het toevallig op zijn GO geplaatst - net wel even gegoogeld maar kom daarmee niet veel verder dan hoe de lampjes eruit zien - maar niet wat nu het verschil tussen fabriekslampjes en deze is.
 
Het verschil is dat de standaard knipperlichten oranje glas hebben. Die lampjes waar jij het over hebt, hebben een chrome-kleurige coating erover. Als ze uitstaan geven ze dus geen oranje gloed.
 

Tino

Senior Member
Inge nu zie je minder oranje is dus puur optie`s maar wel mooier

Fotos-0625-1.jpg
 

Inge

Lid
Goed gedaan op je beste Slowaaks - weet nog niet wat ik mooier vind. Zal ik nog maar ene paar nachtjes over slapen. Weet nu in ieder geval wel wat het verschil is. Dank!

Zal straks eens bij de auto kijken of ik het lampje überhaupt weet te traceren.

PS Tino vind je velgen erg mooi - welke velgen (+ banden) heb je eronder liggen? Misschien een optie voor als ik komend jaar aan winterbanden toe ben (worden de stalen standaard mijn winterset) en mooie lichtmetalen mijn zomerset.
 

Tino

Senior Member
Het ging om het zilvere knipperlicht ipv oranje op de foto zie hier onder van dichterbij ha ha maar de de velgen zijn Monaco black 7X17 met 205-40-17.
led5w.jpg
 

Inge

Lid
Misschien dan toch nog iets voor de toekomst - want vind dit er zo wel mooi uitzien. Ik ga dit type in ieder geval onthouden.

Heb je je velgen/ banden (welk merk) via de dealer besteld of ergens anders? En zo ja, waar?
Waarom 17" velgen behalve dan dat het erg stoer uitziet - de dealer/ verkoper gaf aan dat hij geen grotere dan 15" wielen zou plaatsen vanwege het comfortabel rijden. Zelf twijfel ik tussen 15''en 16'' - waarom dat weet ik niet misschien wel ivm de informatie van de verkoper. Ik vind comfortabel wel erg belangrijk ivm slechte (en nu nog slechter dan anders) rug.
 

Tino

Senior Member
De maat is persoonlijk hoe groter het wiel hoe minder comfort maar als het aan mij lag was er zelfs 18 ondergegaan ( maar er maken er meer gebruik van onze Citi Go) maar orgineel gaat men vaak tot 15 bij dealer ( ps band is conti sport contact 5).
De MONACO MIRABEAU BLACK begint bij 17 inch het is voor jou alleen van belang dat de Steekmaat: 4x100 en ET: 37 is dus kijk maar eens op internet zijn bergen wielen in elke prijs te vinden.
 

Inge

Lid
Tino, mijn dank is groot.

Met de gegeven maten kan ik inderdaad iets - ik ga ze opslaan en bij verder velgenonderzoek gebruiken. Hoe weet ik trouwens welk bandenmerk goed is. Op mijn Opel had ik Continentals (nooit een kapotte band gehad) en nu liggen er Bridgestone's onder.
Jammer dat de MONACO MIRABEAU BLACK begint bij 17 inch - maar misschien dat ik iets gelijksoortig in 15''/ 16'' kan vinden. Zal dadelijk een nieuw topic banden openen. Want anders blijven we :ot:. En misschien zijn er wel meer die hun ervaringen willen delen.
 

Inge

Lid
Yep, vandaag de bestelling van amazon gekregen. Ben voor nu al helemaal :grin: mega blij!

Twijfel nu alleen nog of ik ook maar meteen de knipperlichten zal bestellen - dan is alles in 1 keer mooi - help!! Echter, moet ik bij de Osram Diadem Chrome knipperlichten of SILVER VISION knipperlichten nog op een bepaalde maat letten. En welke van de twee is de beste/ mooiste? Wie weet er toevallig voor deze lampen de goedkoopste site? Is dat ook amazon.de?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan