LED dagrijverlichting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tino

Senior Member
nog wat foto`s:laugh:
ledplusH41.jpg

ledplusH45700K.jpg
 

Tino

Senior Member
Heb gelijk ook de led knipperlichten er in gezet:crazy:

zijknipperlicht1-1.jpg

zijknipperlicht2-2.jpg

achterlichtledzondercitigo.jpg

ben er blij mee.

Tino:cool:
 

Hetzer

Forumguru
Tino welke lampen heb je nu? En wat heb je aangepast om ze werkend te krijgen.
Ziet er idd mooi uit !
 

Hetzer

Forumguru
Tino welke lampen heb je nu? En wat heb je aangepast om ze werkend te krijgen.
Ziet er idd mooi uit !
 

Tino

Senior Member
ik het de T20-W21/W5 met lens je moet alleen een aarde draad ombuigen en de 5 watt van kant wisselen de 21 Watt blijft op de plaats.

ledplusdieverbogenmoet.jpg


5x21leddagrijverlichting.jpg


ik zie dat er meer mensen mee zitten anders moet er mischien op een zondag een aanpassings dag komen ergens bij een IKEA in het midden van het land sta je tenmisten droog het is maar als je het netjes doed 5 min werk:) het sloderen is niet nodig maar ik ben een pietje precies

Tino:cool:
 
Ik heb vandaag nieuwe lampjes besteld voor mijn Citigo. PIAA H-724 als dagrijverlichting en Bosch Plus 90 als dim- en grootlicht. Nu even wachten dus! :xyxthumbs:

LED leek me eigenlijk teveel werk.....
 

Hetzer

Forumguru
Ik snap echt niet waarom al die LED lampen aangepast moeten worden
Die pi-724, lijken me ook wel wat, heb jij al foto's??
 
Dag Hetzer,

Nee, foto's heb ik nog niet. Ik hoop ze woensdag binnen te hebben. Met het monteren wacht ik dan even, tot ik ook mijn dim-/grootlicht binnen heb. Ik heb wel van een collega-forum wat plaatjes geplukt.

Oude lampen:
2ywvbxd.jpg

Nieuwe lampen:
9qus8l.jpg
103iipe.jpg
bjgw1h.jpg

(VW UP! Forum)
 
Ik wou eigenlijk wachten tot het dimlicht ook binnen was, maar ik heb toch mijn dagrijverlichting vast aangepast. De kleur is mooi helder-wit. Wanneer de lampen uit staan zie je nauwelijks het blauwe van de PIAA's, dat is vooral als je het weet. Ze zijn minder blauw dan internet je doet geloven.

En dan nu.... Foto's!

foto 1 kopie.jpg

Je mag raden welke lamp vervangen is en welke nog niet...

foto 2 kopie.jpg
foto 3 kopie.jpg

Hier heb ik ze alletwee vervangen en de Citigo de garage weer uitgerold. Ik ben tevreden! (Alleen even de auto wassen.....)

foto 4.jpg
 

Tino

Senior Member
Als je Led niet wilt ivm aanpassen is dit een goed alternatief mooi wit licht en plug en play ziet er goed uit.
 
Gisteren heb ik mijn dimlichten ook vervangen, door de bestelde Bosch Plus 90 H4's. Ik ben tevreden over het resultaat: het licht is witter zonder eruit te zien als nep-xenon.

Je mag weer raden welke kant ik heb vervangen:

foto.jpg

Als ik tijd heb zal ik even foto's in het donker maken. Ik ben niet veel thuis dus ik denk dat het na het weekend wordt.
 

Hetzer

Forumguru
Ook geen led voor mij, althans voorlopig, vind de lampjes ook nog wel prijzig.
Heb nu low-budget PIAA lool-alikes, de w21/5w en h-4 lmapen kosten slechts 10 euro, van het merk Pilot, het huismerk van Slager Automaterialen.
Bij dagrijverlichting zijn de w21/5w's lekker wit, zoals de PIAA's, bij stad verlichting wat geliger, maar dat word gecompenceerd door de wit/blauwe gloed van de dimlichten.
Als de lampen uitstaan, zijn de blauwe lampen goed zichtbaar.

2aiinop.jpg
 

Tino

Senior Member
Ik heb ook de pilot gehad maar vond deze te blauw ( bijna KLPD ) :eek: Led is met 38 euro inderdaad niet goedkoop maar wel echt wit 5000K zou dan die 13 euro erbij legen en voor de PIAA gaan.:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan