LED dagrijverlichting ipv standaard lampjes

Rob1.8TSI

Forumguru
Sorry, ze zijn toch met zijn tweeën, zojuist de rekening gekregen en daar stond op: Katja Estel | Marcel Wurmstich:D
 

Beedeewee

Forumguru
Das mooi! Verkopen hun die kabels ook los voor H8 mistlampen? Want deze heb ik zojuist gemonteerd, echter zonder weerstand ertussen.
Had het 1 en ander al gelezen, maar zag dat sommige er zelf een weerstand tussen hadden gezet. Zo handig ben ik niet :(
Dus als iemand mij de juiste link van zo'n kabel kan geven, graag!
 

Waalko Kramer

Forumguru
Das mooi! Verkopen hun die kabels ook los voor H8 mistlampen? Want deze heb ik zojuist gemonteerd, echter zonder weerstand ertussen.
Had het 1 en ander al gelezen, maar zag dat sommige er zelf een weerstand tussen hadden gezet. Zo handig ben ik niet :(
Dus als iemand mij de juiste link van zo'n kabel kan geven, graag!
 

newwolf84

Forumguru
@Beedeewee Ik heb nog 2 van zulke weerstandskabels liggen die heb ik gebruikt voor mijn mistverlichting H8. Had deze besteld bij xenonlamp.nl en er 2 teveel gekregen.

Je mag ze van mij overnemen als je interesse hebt:

fa7t7c.jpg


x4nb44.jpg


b5pr1j.jpg
 

dutchman79

Senior Member
Kan iemand een foto posten van het verschil qua lichtopbrengst van de standaard Skoda DRL en die van Ledoli met de cree LEDS.
In de kleine letters zag ik dat deze in Duitsland niet toegelaten zijn op de openbare weg. Doen ze hier in Nederland ook moeilijk daarover ?
 

ertromp

Forumguru
In NL geen probleem
Mijn O2 is in 2014 gewoon apk goedgekeurd met led drl en led stadslicht en led knippers rondom en complete led achterlichten
 

EdK

Forumguru
Rij nu met de Yeti al een kleine 4 jaar met DRL Cree leds en ben er nog nooit voor aangehouden
Heeft ook de APK keuring zonder problemen doorstaan...
Dus .....
 
Bovenaan Onderaan