LED dagrijverlichting ipv standaard lampjes

Happyman

Forumguru
Vandaag zijn ook de cree led lampen binnen gekomen. 2x voor DRL O2. 2x voor achteruitrijverlichting Seat Mii. 2x om even te testen of mijn achteruitrijlampjes te vervangen zijn door LED zonder foutmelding te krijgen.

Mijn zelf gemodificeerde weerstandkabels doen het prima. Krijg geen fouten van de DRL.

De achteruitrijlampen van de Mii geven een flinke bak licht. Dus ook een echte aanrader voor de Citigo rijders.

Jammer genoeg geven de achteruitrijlampen bij mij een fout vanwege de lampencheck. Heb nog gekeken mbv VCDS of dit uit te zetten is maar kan het niet vinden.

@ertromp Weet jij of lampencheck voor de achteruitrijverlichting is uit te zetten met dat andere obd pakket wat jij hebt?
 

Antera

Donateur
De koude lamp controle is met vcds vaak uit te zetten maar dan nog gaan maar komen er soms alsnog fout meldingen en zijn delen die er niet toch nog steeds gecheckt worden Met VCP is dit ook niet te omzeilen helaas.
 

Happyman

Forumguru
Dat is jammer zeg. Dan gaan de gloeilampen er weer in. Ik had ook wel verwacht dat het niet zou werken. Het was ook puur een test. De stoeprand is echt beter te zien bij het fileparkeren in het donker.

Ben al blij dat mijn DRL nu goed werkt.
 

CDK

Forumguru
die bruine kont is pas raar @EdK :deuk: dit gaat helaas vanzelf, heb het al gemeld bij de modjes trouwens Pasqual is al op de hoogte ;)
 

EdK

Forumguru
Doet ff normaal @Corné de Kluijver .......
Geef alleen maar aan dat je link niet werkt zodat je er wat aan kan doen.......
En blijf eens met je handjes van me kont af, anders moet ik daar toch melding van gaan maken wegens ongewenste intimiteiten hoor....... :tongue:

Ben je een keer serieus krijg je dit weer....:thumbsdown:
 

Rob1.8TSI

Forumguru
Ik heb nog steeds niet besteld bij Ledoli, de weerstanden en de DRL zijn nog niet op voorraad, we wachten rustig af....
Hey, de DRL nu wel, rekent hij trouwens ook verzendkosten bij nalevering??
 

Rob1.8TSI

Forumguru
Mr. Ledoli heeft toegezegd om dit weekend speciaal voor mij alvast een paar weerstanden te maken. Ik ben benieuwd.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Rob1.8TSI

Forumguru
Vandaag heeft Katja, Ledoli.de speciaal voor mij 1 set weerstanden gemaakt. Ik kreeg een tip dat ze klaar was en even de voorraad had verhoogd zodat ik kon bestellen, moest wel snel zijn zodat niet iemand anders de weerstanden voor mijn neus wegkaapte.
Alles is gelukt, bestelling komt eraan!!
Katja van Ledoli.de danke schön!!
 
Bovenaan Onderaan