Krijg de RAMbam....

Maken of kraken?


  • Totaal aantal stemmers
    73

RefleCs

Forumguru
Het is dat ik weet dat je hem nog niet heb @Corné de Kluijver en dat ie er net wat anders uit ziet.... maar er kwam me er net 1 voorbij stuiven op de A1 waar ik al 110 reed in de Tesla (GPS snelheid dus) reed deze zeker 130. Niks geks natuurlijk.... buiten dan dat een enorme boottrailer met boot erop de combinatie erg opvallend maakte ;)

Maar zo te merken geen centje pijn voor de RAM :tongue:
 

Tman0961

Forumguru
Wow wat een verschijning! Gefeliciteerd Corné!
Ik ben heel benieuwd hoe het je gaat bevallen. (en stiekem hoop ik je ergens een keer tegen te komen en een stukje mee te kunnen rijden. Wat een bruut ding!)
 

s-line

Forumguru
Ik kan me zomaar zo voorstellen dat het voor een dealer interessanter is om een auto in zo veel mogelijk in originele staat in te nemen, maar ja weet een RAM dealer veel ;)
Welnee nu is het veel leuker als RAM dealer om een gepimte kodiaq te hebben staan. Tenzij hij hem doorstoot naar Skoda dealer,die wil hem liever origineel hebben, omdat de gemiddelde skoda rijder niet voor een gepimpte kodiaq bij de dealer komt. Die mensen proberen eerder een set mooie spatlappen los te krijgen bij de aankoop, en van die windschermpjes boven aan de voorportier ramen...:jaja::maakmegek:
 

JeSko

Forumguru
Als ik de Kodiaq van Corne zou zien bij de dealer zou ik een serieus probleem hebben, lenen voor een auto doe ik niet, maar dan kan het best zijn dat ik loempe dingen doe:tegek:
 

JeSko

Forumguru
De nieuwe Ram 1500 is in NL volgens het filmpje in totaliteit meer verkocht dan alle modellen van Tesla samen, dat is toch opvallend!!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Niets opvallends aan hoor !
Deze tank is voor een ZZP'er namelijk als bedrijfswagen en op gas namelijk zeer aantrekkelijk financieel.
Vandaar dat je er zoveel in NL ziet rondrijden...
Maar goed, voor hoe lang dit zo blijft ?

Want blijven overkill wagens in mijn beleving..
 

leon-cupra

Forumguru
Zou ze meer waard zijn als testpersoon voor het ontwikkelen van een vaccin tegen corona?? :D:D

Zijn hier wel zwaar offtopic aant gaan in een topic waar het matig wordt geapprecieerd :nailbiting:

Back on topic :D
 

Captain Hook

Forumguru
@Rallye, dat ding is bijna zo groen als gras. ...
Ja..... Echt waar hoor... :D
160310-gezond-verstand-doms-200x283.jpg
 
Bovenaan Onderaan