Krijg de RAMbam....

Maken of kraken?


  • Totaal aantal stemmers
    73

bobbl

Forumguru
Potverdikke! Als je ff niet oplet (lees 2dagen niet op het forum) heeft die een andere auto besteld!
En dan ook nog mijn droomauto, wat een mooie bak @Corné de Kluijver !
Maat van me heeft een RAM 1500 en een andere maat een Cummins, dus ik heb er al aan geroken, wat een geweld!
Mooi spul hoor, ga je zeker heel veel plezier mee beleven, genieten van de 8 pitter met open klep!
Gefeliciteerd met deze geweldige auto!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Henrik

Forumguru
Sowieso van harte @Corné de Kluijver met je RAM. Vind het echt een dikke bak. Jammer dat je de Kodiaq eigenlijk nooit echt hebt kunnen brengen waar je hem gehoopt had te krijgen qua beleving, vermogen etc. Ik kan alleen maar dromen van jouw Kodiaq, laat staan zo’n grote pickup. Hoewel dat voor mij niet handig zou zijn. Heb echt een zevenzitter nodig.

Ik ben vooral benieuwd of jouw Kodiaq hier weer op het forum opduikt op den duur. Moet haast wel...
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Timmer

Donateur
Lol, dat filmpje is geen Ram, maar Rammer :tongue:
Dikke auto corné, zowel figuurlijk als letterlijk :)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Rallye

Forumguru
Leuk! Als je dan toch hybride rijdt, dan maar zo ;) Ben benieuwd hoe LPG je gaat bevallen. Bij ons in het dorp rijden er een paar RAM’s rond. Geluid is altijd indrukwekkend. Mooi hoor!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Desperado

Forumguru
HARMAN/KARDON
emoji2400.png
19-SPEAKER AUDIO (XAK)
Zoveel opties.....maar van deze wordt ik vrolijk :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Antera

Donateur
Erg mooie keus en dit gaat je zeker voor langere tijd bekoren. Lekker al die opties. Succes met het wachten op de eerste kmters.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan