Krijg de RAMbam....

Maken of kraken?


  • Totaal aantal stemmers
    73

CDK

Forumguru
Heb ik nou de (sport-) soundgenerator gemist in de opties? :D

Bij deze ;)

722f17e5104ac6ee0cb35ecbf1f7c645.jpg
 

LT83

Forumguru
Corne jongen, wat doe je nu?? Het skodanest verlaten??
Gefeliciteerd man, wat een wagen is dat! Hoewel het eerlijk gezegd niet helemaal mijn ding is zo'n Monsterstruck heb je wel weer een geweldig exemplaar aangeschaft zeg......hier weet Anthony wel raad mee qua geluid :tongue:
Die 8 op een hoop gaan je een stuk beter bekoren dan de vier in lijn :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Smeeuwis

Donateur
Dikke bak Corné, veel plezier er mee. Hier in het dorp rijden er ook een paar van rond, indrukwekkend voorkomen en geluid. Benieuwd hoe het je gaat bevallen, het is wel echt compleet anders dan Europese auto's qua rijgedrag. Parkeren is ws. wel een uitdaging, in de USA zijn ze beter ingesteld op dit formaat auto's. Maar, als trekauto én als reisauto zijn ze bijna ongeëvenaard! Have fun!
 

Bakkertje

Forumguru
Gefeliciteerd @Corné de Kluijver dikke bak hoor!
Ik zal het vast ergens gemist hebben, maar wordt de kodiaq ingeruild?
Daarbij ben ik wel benieuwd of die in de huidige status naar de RAM dealer gaat, of dat die eerst zoveel mogelijk origineel gemaakt moet worden?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Spector

Forumguru
Das wel ff een overgang, maar van harte gefeliciteerd met de aanschaf van het slagschip en heel veel plezier ermee.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

RefleCs

Forumguru
Heel gave bak! Beetje te groot voor mij hier in NL maar hij smoelt wel erg goed! Ik vond parkeren in NL met de Superb al uitdaging genoeg :tongue:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Duijzer

Donateur
En behalve goed voor het millieu (LPG) is het natuurlijk ook één van de weinige auto's waar je zo ongeveer op 1,5 meter afstand van elkaar zit.....:D
 

SuperBartje

Forumguru
Sorry, als er niets meer aan te tunen valt, vind ik het niets...;)
Compressor, lachgas, er zal toch nog wel een paar paardjes te vinden zijn. Toch....?

Anders een straalmotor in de bak? RAM-jet ?:tegek:

Geniet en veel veilige kilometers !

Ben al benieuwd wat dit tzt moet gaan overtreffen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Bakkertje, de Kodiaq gaat zoals hij is naar de RAM dealert. Strippen kost toch meer dan het oplevert ;)
Had nog wel wat ongemonteerde delen liggen die ik wellicht hier nog te koop zal aanbieden.
 

Bakkertje

Forumguru
Ik kan me zomaar zo voorstellen dat het voor een dealer interessanter is om een auto in zo veel mogelijk in originele staat in te nemen, maar ja weet een RAM dealer veel ;)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan