Krijg de RAMbam....

Maken of kraken?


  • Totaal aantal stemmers
    73

leon-cupra

Forumguru
Hier in het begin vlammende ambras die een week duurde waarbij mijn partner meestal op het einde toegaf, ondertussen 18jaar en vele wagens later, maakt ze er zich steeds minder en minder druk om. Ze weet dat ze mij op dat vlak niet gaat kunnen veranderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

leon-cupra

Forumguru
Het was dus zijn vrouw die de keuze van het setje heeft bepaald. Daarmee dat het zolang geduurd heeft.(vrouwen zijn moeilijkere beslissers) Mocht uiteindelijk zakken maar de hoge zit moest gegarandeerd worden ... wordt dus een extra kussentje :D
 

CharlesTucker

Forumguru
Mijn vrouw wilde 15 jaar geleden geen Franse auto en geen Oostblok-auto, "ze komt zelf uit het oostblok en weet hoe het werkt(e) daar" ;). Verder mocht ik het uitzoeken. Uiteindelijk, nadat ik de eerste Skoda er toch door gedrukt had (Octavia, beste verhouding prijs/ruimte) heeft ze zelf een Citigo gekocht. "In sommige oostblok-landen zijn dingen kennelijk ten goede veranderd".
 

CDK

Forumguru
@G.P., Nee ik hoefde er niet eens voor om te rijden, maar het was wel ver rijden.....
183km vanaf m’n woonplaats, maar het onderhandelde prijsverschil met de dealer die op 69km van m’n huis af zit en waar ik op 5 mei al geweest was is bijna €5600,- ex btw, dus dan is een stukje rijden niet zo erg ;)
 

CDK

Forumguru
Het begin is er :)

5bf1a41110bdaa7ac15f090b8007855e.jpg
 
Bovenaan Onderaan