Kortingen op tuning bij VAG Techniek

louigi58

Senior Member
Vandaag terug geweest bij VAGtechniek voor de verdere aanpassing van de DSG.
Vanaf vandaag zal ik hoofdzakelijk in Eco stand rijden (dit is mijn geoptimaliseerde D).
Mijn D is nu geoptimaliseerd voor het rijden met caravan (bij 1800rpm terugschakelen en bij 2800rpm doorschakelen bij rustige rijstijl) zo blijft de bak tussen 80-120km in 5. Met caravan en 100km op GPS is dit 2200rpm.
In vergelijking met origineel zou ik in 6 met 1700rpm rijden.
S is ongewijzigd.
Nu nog testen met caravan. Het voelt in elk geval goed.
Mooi werk van Erick.
 

Bakboord1

Forumguru
Mhhh.. weinig Black Friday waardig, tenzij je zo’n filtertje hoog op je verlanglijstje hebt staan..

Normaal betaal je het volle pond hiervoor en nu met korting plus een luchtfilter. Voor mensen die afstelling willen op de rollenbank is dit dus wel degelijk een aanbieding. De korting van de laatste maanden was namelijk niet op deze tuning zover ik weet.
 

Sharky

Actief lid
Normaal betaal je het volle pond hiervoor en nu met korting plus een luchtfilter. Voor mensen die afstelling willen op de rollenbank is dit dus wel degelijk een aanbieding. De korting van de laatste maanden was namelijk niet op deze tuning zover ik weet.

Jawel hoor, tot j.l. november, een kennis van mij heeft daar toen een motortuning stage 1+ en DSG stage 2 laten doen en toen liep er ook een actie op Stage 1: 30% korting, en Stage 1+: 20% korting (Stage 1+ kostte toen € 560,-).

De filter die je nu gratis krijg (eigenlijk standaard bij Stage 2 tuning) kost normaal € 79,-
Dus het is wel een aanbieding, maar geen extreme aanbieding, 't is maar net hoe je 't bekijkt. ;)
 

EdK

Forumguru
Een Surinamer die klant was bij me vorige werkgever zei altijd "als een hollander niet meer kankert dan is die ziek !!! " ( en dan met de surinaamse tongval )
 

Bakboord1

Forumguru
Als de boeren niet meer klagen en de pastoors niet meer vragen dan zal de wereld vergaan zeiden mijn ouders altijd.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Jeetje zeg, wat is jullie probleem....?! Dit zijn gewoon feiten hoor...
Zoals zoveel winkels te koop lopen met 'houd de site in de gaten, want.....', terwijl er eigenlijk vrijwel niets verandert. Maar goed, jullie zullen wel bulken van het geld, waardoor korting niet interessant is ofzo?

Beetje jammer dat er gelijk gezegd wordt 'get a life', bah bah.
 
Bovenaan Onderaan