Kortingen op tuning bij VAG Techniek

Canon-Eye

Forumguru
Té veel mensen laten zich té makkelijk opjutten door het woord "korting", liefst met een flink percentage erbij, en zien niet dat de genoemde vanaf-prijs feitelijk nergens op slaat. Vanochtend uitvoerig in de krant (Trouw): die vanafprijzen zijn vaak al maandenlang niet gevraagd voor het betreffende artikel, kortingsaanbiedingen die maandenlang doorlopen en dus feitelijk helemaal geen aanbiedingen zijn. Er zouden dan ook regels in de maak zijn volgens welke een vanaf-prijs maximaal 1 maand voor het ingaan van de "aanbieding" ook daadwerkelijk als normale prijs is gehanteerd.
Vraag me wel af hoe ze dat dan gaan controleren c.q. handhaven... :pieker:

Bottom line: trap niet zonder meer in de "afprijsval", maar neem de tijd om de prijzen een tijdje te monitoren; vergelijk daarbij vooral ook waar mogelijk de actuele nettoprijzen bij meerdere aanbieders.
 

Cordoba

Forumguru
Volgens mij vorig jaar door Kassa of Radar onderzocht: bij veel Black Friday aanbiedingen worden de prijzen een paar weken van tevoren fors verhoogd, zodat de werkelijke korting maar een fractie is van de korting zoals die wordt voorgesteld. Dus om echt te vergelijken moet je dan de prijs van 2-3 maanden eerder pakken.
 

EdK

Forumguru
Geef mij de ouderwetse uitverkoop maar weer terug.
Dat waren pas kortingen..... voor een appel en een ei...
Tegenwoordig is het uitverkoop die zakken van anderen flink vult....
Laatste dagen veel newsbrieven binnen gekregen en geen enkele echt leuke aanbieding/korting tegen gekomen...
 

Japanese Power

Donateur
Laatste dagen veel newsbrieven binnen gekregen en geen enkele echt leuke aanbieding/korting tegen gekomen...
Reden te meer om je voor al die SPAM af te melden. Als ik me ergens aanmeld om op die manier een korting te krijgen op een bestelling is de volgende stap direct afmelden voor de nieuwsbrief. Houdt m’n mailbox perfect schoon.
 
Bovenaan Onderaan