Kodiaq vragen en weetjes

Kweetnie

Senior Member
Dat vind ik ook. Ik rij nu namelijk in een auto waarvan ik de navigatie niet gebruik omdat er geen TomTom traffic info inzit. Dus nu een ouderwetse telefoonhouder met daarin een S7 edge met daarop TomTom.
 

907

Senior Member
zeker goed nieuws dat TomTom, weet iemand of hier kosten aan zijn verbonden? Bij mijn ex Mazda was dat 59,95/jr.(Zakelijk door voorkomen tijdverlies makkelijk terugverdient.)
 

Rayzman

Actief lid
Online traffic zit in het infotainment online pakket en is het eerste jaar gratis bij een business uitvoering. Hoeveel het daarna gaat kosten zou ik niet weten.
En het kost je ook data van een eigen abonnement
 
  • Leuk
Waarderingen: 907

CDK

Forumguru
Betreft dakdragers:
heb je al getest Corné?

Nee staan nog nieuw in de doos, net als de Thule bagagebox. Aangeschaft voor de zomervakantie van vorig jaar, maar bleek niet nodig te zijn omdat ik de Benz GL van m’n schoonvader kon gebruiken. Waarschijnlijk blijven beide nog lang wortel schieten...
 

Tijl

Actief lid
Nee staan nog nieuw in de doos, net als de Thule bagagebox. Aangeschaft voor de zomervakantie van vorig jaar, maar bleek niet nodig te zijn omdat ik de Benz GL van m’n schoonvader kon gebruiken. Waarschijnlijk blijven beide nog lang wortel schieten...

als je ze weg wil, interesse hier voor de vakantie in juni, en mijn beer zou er begin mei zijn ...
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CBreedijk

Donateur
brutale vraag: wat hebben die gekost?
en wat voor een koffer heb je?

ben aan t afwegen, Atero signo RTD of Thule wingbar (9528 of rapid 775 voet, laatst genoemde heeft wel makkelijk optie om vanaf zijkant accessoires in te wingbar te schuiven)
 
Bovenaan Onderaan