Kodiaq vragen en weetjes

CDK

Forumguru
Misschien ben ik de enige hier maar die VC vind ik ... mwahhhh...
Had iets meer van die VC unit verwacht (meer richting het spul wat in de Audi’s / Volkswagen ingebouwd kan worden)... Zelf zou ik dat trouwens ook nooit doen...zo’n opgelicht navi scherm direct voor mn harsens... knetturrr gek zou ik ervan worden... maar das natuurlijk niet boeiend.. dat ik er knettur van wordt...

Is (nagenoeg) hetzelfde als wat in de VW’s en Audi’s zit :jaja:

Je bent niet verplicht om de AID op navi te zetten en daarbij heb je ook niet altijd je navi aan staan, ik niet tenminste...

Ik vind het een leuke gadget, 17 maart is de inbouw, lekker retrofitten ;)
 

YDH

Lid
Ik zei al ... boeit totaal niet wat ik vind...wel: t ziet er altijd nog beter uit dan bij de huidige Peugs... maar nee dezelfde feel als bij VW en Audi vind ik het zeer zeker niet hebben.. deel je mening daarin niet... vind de analoge klokken way better..! Vintage??!!! :maakmegek:
 

ROGERP

Nieuw lid
Is het ook mogelijk om de varioflex met 3 stoelen op de 2e zitrij later te plaatsen?

wel iets comfortabeler voor mijn 3 kids
 

Tijl

Actief lid
Is het ook mogelijk om de varioflex met 3 stoelen op de 2e zitrij later te plaatsen?

wel iets comfortabeler voor mijn 3 kids

Zou leuk zijn, maar het zou me verbazen dat de achterbank en of varioflex systeem dat (volgens mij) enkel beschikbaar is op de Karoq in de kodiaq zal passen ...

Anyway als dat kan ook geïnteresseerd !
 

Candy white

Nieuw lid
Het irritante is dat je de dashboardverlichting hoger en lager kan zetten via de Columbus. Moet je wel via menu/car/licht/dashboardverlichting een schuifje verzetten. Snap niet wie dat verzonnen heeft. Bij een VC is het instellen van de lichtsterkte nog belangrijker. Als je iedere dag in de schemer rijdt, dan blijf je bezig met je touchscreen. Waarom geen potmetertje, zodat je met 1 beweging in een halve seconde je licht bij kan stellen?
 

Bakboord1

Forumguru
Ik mis met name een draai-drukknop bij VAG achter de versnellingspook. Moet nu alles via dat onhandige touchscreen doen wat veel makkelijker met een draai-drukknop kan. Moet nu de hele tijd rekken omdat het scherm zover weg zit en touchscreen niet intuïtief is te bedienen.
 

Rallye

Forumguru
@Candy white Grappig. Ik kom na de eerste instelling nooit meer aan de dashboardverlichting. Zit dus prima in een ondermenu......

Wist niet dat ik een uitzondering was. Of is de dashboardverlichting van een Kodiaq irritanter dan die van een O3?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Henk66

Actief lid
Als ik nu een nieuwe kodiaq samenstel op de website van Skoda zie ik allemaal extra opties ten opzichte mijn reeds bestelde beer. Weten jullie of de reeds bestelde style business uitvoering van 2017 dezelfde uitrusting heeft dan de 2018 versie?
 

Japanese Power

Donateur
Klopt @Henk66 dat is me al vaker opgevallen dat de online configurator af en toe weer een kleine update heeft ondergaan mbt de opties. Zeker als ik vergelijk met april 2017 toen ik hem ook online zat te configureren.
 
Bovenaan Onderaan