Kodiaq vragen en weetjes

CBreedijk

Donateur
Ongetwijfeld dat dit al aan de orde is geweest, :pieker:maar welke alarm classificatie heeft de Kodiaq style business? Een auto van 40-50 mille mag toch wel een goed alarm hebben. Volgens de verzekering zou deze prijsklasse klasse 3 moeten hebben.:lezen:
Kan dit niet echt terugvinden. Ik vermoed van niet dus:dankje:

Dank voor jullie reactie.:thumbsup:
Klasse 3 is niet meer. Komt on huidige eisen overeen met SCM alarm met extra startonderbreker en hellingshoek detectie.

Nadeel van extra startonderbreker is extra authorisatie (dus card bij Cobra systeem - extra remote bij Defa systeem)

Zelf kijk ik nu naar track-trace systeem. Moet t wel acceptabele maand/abo tarief hebben.

Wat ook sws loont is bij verschillende maatschappijen voorwaarden opvragen. Verschilt ook nog wel eens.

Maar uiteindelijk wil je ook niet dat jouw auto ongewenst wordt meegenomen.
 

robpet

Lid
Toen ik vandaag mijn Kodiaq op ging halen gaf de dealer aan dat hij gisteren is voorzien van een update .... naar aanleiding van een terugroepactie. Ik weet helaas niet wat het probleem was.
 

Japanese Power

Donateur
Bijzonder verhaal. Loop even naar de werkplaats, zou ik dan aan de "verkoper" vragen. Maar dat was teveel moeite zeker?

Je hebt toch zeker het recht om te weten wat er met je auto gebeurd?
 

Arjann

Forumguru
Toen ik vandaag mijn Kodiaq op ging halen gaf de dealer aan dat hij gisteren is voorzien van een update .... naar aanleiding van een terugroepactie. Ik weet helaas niet wat het probleem was.

Er zit waarschijnlijk een sticker in de kofferbak en/of een papier in het servicemapje met het nummer van de actie die is uitgevoerd.
 

rpmdewit

Nieuw lid
Ik ben ook net gebeld om een update uit te laten voeren, betreft een software update voor file assistent en lane assist. Wat er precies aan mankeerde wist de beller niet.
 

VanBokhoven

Senior Member
Kreeg zaterdag een brief van TNS NIPO Automotive of ik wilde meedoen aan een anoniem onderzoek over de aankoop van de Kodiaq. Nog meer forumleden die deze hebben ontvangen?
 
Bovenaan Onderaan