Kodiaq vragen en weetjes

EdK

Forumguru
net even boekje ter hand genomen en gezien dat in de 'car' configuratie de digitale snelheidsweergave reeds was aangevinkt. Vreemd, waar is die juist ergens te zien volgens jou
Tsja het leven is hard, maar je zal toch echt verder door moeten lezen.....en als je daar een gruwelijke hekel aan hebt
waarom laat je je dan niet voorlezen door vrouw of kind..... , en dan niet stiekum in slaap vallen want dan weet je het nog niet....

Tip na kopen auto: RTFM
 

Triple4

Actief lid
Tsja het leven is hard, maar je zal toch echt verder door moeten lezen.....en als je daar een gruwelijke hekel aan hebt
waarom laat je je dan niet voorlezen door vrouw of kind..... , en dan niet stiekum in slaap vallen want dan weet je het nog niet....

Tip na kopen auto: RTFM
O jij bent dat soort guru ? :bloemen:
 

Tuulster

Forumguru
Sorry Tuulster, net even boekje ter hand genomen en gezien dat in de 'car' configuratie de digitale snelheidsweergave reeds was aangevinkt. Vreemd, waar is die juist ergens te zien volgens jou?
Ik rij nu ook bijna constant met een uitroepteken voor mijn verkeersbordicoontje :maakmegek:.
(Kan ook minder leuk worden, I know…) - geluid wel niet geactiveerd.

Zie trouwens ook een verbruik van 11.2 - hopelijk wordt dit beter eenmaal ingereden…
In je maxidot instelling kun je het digitale scherm op diverse info zetten.
Even de knop aan de rechterkant van je stuurwiel indrukken en door het menu heen scrollen met het draaiknopje rechts op het stuur!
Verkeerbordherkenning is ook uit te zetten, toch? Is een optie die ik bewust niet genomen heb, hoef ik er ook niet op te Letten! ;)
 

Triple4

Actief lid
Dank voor de reacties.
EdK ja toen ik jonger was en er kwam een update van een softwarepakket zat ik 's avonds laat met het handboek op mijn schoot de nieuwigheden te bestuderen maar die tijd ligt echt achter mij en als er een update aankomt, wordt dat echt een noodzakelijke karwei iplv een nieuwsgierig uitdokteren wat het pakket meer biedt.
Jap Power, ja zou ik inderdaad beter even doen maar wel leuker als je in de wagen zelf zit. Ik onthou niet lang meer :bloos:
Tuulster, you're the best, eerst had ik geen enkele optie waar ik dacht dat ik moest zoeken op de maxidot maar dan iets verder gescrold zag ik plots De 0km/u komen. De auto stond in de garage zodoende niet verder effectief kunnen uittesten. Inderdaad mooi en duidelijk leesbaar op die manier alleen vraag ik me af welke andere info dan allemaal verdwijnt door deze optie. Het wordt dus waarschijnlijk kiezen wat je wil zien in de beschikbare ruimte.
We zien wel.
Canon, dat wist ik nu toevallig wel maar dat bordicoontje stoort me niet en ik zie het als een hulpmiddel (misschien in centrums en zo… de Kodiaq merkt in dat geval meer of sneller op dan ikzelf en kan je je aandacht op iets beters fixeren (het wordt zomers weer en er is veel moois te zien langs de weg) :pardon:
 

Triple4

Actief lid
All done, en nog even de beer uitgelaten voor een bezoekje. Prima zo en zelfs de vrouw is tevreden, much better.
Ik geniet van elke rit (meer en meer)
Nog niets gehoord vd velgen en eigenlijk storen die "gewone" triglavs' me helemaal niet meer, noch de zebrastrepen alleen de fun blijft :jaja:
Thanks T
 

maik1

Forumguru
Wie weet of je de 150pk 1.4tsi ook elders met handbak kan krijgen? Zie deze filmpjes met acceleratievergelijk tussen 1.4tsi en de 2.0tdi (150pk lijkt mij):



Anders is het een vlot ingereden 125pk versie ;)
 

Triple4

Actief lid
Vandaag redelijke parasol (ja 't was ook warm bij ons) gekocht in een verpakkingsdoos van 2.50m. Zegt die verkoper "Maar krijg je die wel in uw auto?" "Jawel meneer, no problem!" (Alhoewel ik toch even twijfelde want ik had de diepte niet gecheckt of opgezocht).
2de rij plat en tss beide voorzetels en bibi was weg naar huis:jaja:
 

marang73

Forumguru
Moet je naar de Ikea gaan ... dat is pas lachen op de parkeerplaats. In de Kodiaq laad je zo alles in ... de rest gaat het gevecht aan om alles in de auto te krijgen

Met de Opel Zafira was dit ook genieten.
 
Bovenaan Onderaan