Kodiaq vragen en weetjes

EdK

Forumguru
Het is maar hoe je tijdens de aflevering het spelletje speelt ?

Als ze er niet zitten dan kun je toch zeggen dat ze volgens jou wat vergeten zijn ??
Wat dan meneer ?
Wel 3e zit rij de matten !! mag toch wel verwachten dat die net als de andere matten in de afleveringskosten zijn berekend ?
Niet ?? wel houd u dan de bloemen en fles wijn en geef mij daarvoor dan die matten maar !!
Als je dat beleeft brutaal speelt heb jij gewoon je matten op de derde rij mits ze er niet inzitten al...:pardon:
 

Henrik

Forumguru
@Digraffi veel plezier vandaag met de aflevering. Die matten horen er m.i. gewoon in, dus zou ik gewoon om vragen. Heb ik (achteraf) ook gedaan. Ik hoop voor je dat je een leuke ervaring hebt met het afleveren!
 

Spector

Forumguru
Ik stond gisterenavond bij Barendrecht voor het stoplicht achter een Kodiaq. Bij deze Kodiaq knipperde het achterlicht en knipperlicht om en om. Is dit een foutje of is dit via VCDS ingesteld? Persoonlijk vond ik het er wel grappig uitzien.
 
Ik stond gisterenavond bij Barendrecht voor het stoplicht achter een Kodiaq. Bij deze Kodiaq knipperde het achterlicht en knipperlicht om en om. Is dit een foutje of is dit via VCDS ingesteld? Persoonlijk vond ik het er wel grappig uitzien.

Voor degene die OBDeleven gebruikt als programmeer tool, is dit een One-Click-App (Turn Signals Blinking With Rear Lights).

 
Laatst bewerkt:

CBreedijk

Donateur
Ik stond gisterenavond bij Barendrecht voor het stoplicht achter een Kodiaq. Bij deze Kodiaq knipperde het achterlicht en knipperlicht om en om. Is dit een foutje of is dit via VCDS ingesteld? Persoonlijk vond ik het er wel grappig uitzien.

Niet zo maar een Kodiaq hoor ;)
Ws was dat @Corné de Kluijver, die heeft t gisteren idd via OBD11 gedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Ik heb het inderdaad ook zo gecodeerd met OBD11. Het mag niet, maar het ziet er wel grappig uit vind ik :)
 

Sjomon

Lid
Mijn beer nu twee weken in bezit , wat een geweldige wagen. Nog een beetje wennen waar alles zit maar het gaat al steeds soepeler. Ik heb een digitaal instrumenten paneel (had ik ook in mijn vorige auto een VW Passat). Ik was daar echter gewend dat als ik mijn navigatie aanhad het beeld automatisch aan de hoogte werd aangepast als ik bijv bij een afslag kwam oid. Kan ik dat nu ook instellen ?
 
Wellicht een wat simpele vraag, maar kon het antwoord niet zo goed vinden tussen de 168 pagina's :-) Ik heb een Limited Business Edition voorraadmodel aangevraagd met Functiepakket (dus subwoofer en reservewiel). Nu komt de leverende partij ermee dat het een 7-zitter is; ik had de voorkeur gegeven aan een 5-zitter. Ik heb hier gezien dat het wat beenruimte scheelt op de tweede rij, dat is niet zo erg.

Echter, scheelt dit ook in bagageruimte? Een vijfzitter met subwoofer/reservewiel tegenover een zevenzitter met subwoofer/reservewiel? Dat kan ik niet zo gauw vinden.
 

C-man

Lid
Ik denk dat het qua ruimte niet zo veel uit maakt. Grootste verschil zit hem in de kosten. Door de extra zitrij komt de Kodiaq in een andere gewichtsklasse en dus zal hij zwaarder belast worden.
 
Bovenaan Onderaan