Kodiaq vragen en weetjes

Dit is inderdaad de manier om het te doen. Werkte ook zo op mijn vorige wagens. Anders heb je regelmatig gepiep in de file. Ik heb wel gemerkt dat als ik erg dichtbij een obstakel ben er toch een geluidssignaal komt. Ook al heb ik het knopje van de parkeersensoren niet ingeduwd
 
Ik heb dat gisterenavond ook ontdekt, ma meestal als je wat snelheid hebt is dat te laat :). Ik doe het nu zoals hierboven is gezegd.
 

Canon-Eye

Forumguru
"Te weinig kennis over rijhulpsystemen leidt tot onveilige situaties".
Linkje naar het artikel

Ik ben ook nogal terughoudend in het omarmen van m.i. onvoldoende ontwikkelde systemen - dan let ik liever zelf op.
Dat helpt ook om wakker te blijven... :jaja:

N.B. dit is op zich natuurlijk niet model- c.q. Kodiaq-gebonden, maar het gaat hier vrij vaak over deze systemen en ik kon niet zo snel een betere plek vinden. Maar wellicht kan een @moderator dit onderbrengen in een meer toepasselijk topic?
 

wdejong32

Actief lid
algemene vraag :: ik heb op het forum gelezen dat de Russische kodiaqs niet allemaal even goed in elkaar waren gezet en storings gevoelig zouden zijn

Nu heeft mijn vrouw een nieuwe kodiaq limited bussines edition gezien bij de dealer maar dit is een rus …..heb ook gelezen dat de russen eerst gecontroleerd moesten worden voordat ze naar de dealers mochten...nu rusland geen kodiaqs meer maakt...

Wie kan me vertellen of dit echt zo is of heeft hier ervaringen mee ????
 

Japanese Power

Donateur
Is dat niet vanwege de aangepaste sleutel ter voorkoming van het opvangen en doorkoppelen van het draadloze Kessy signaal voor diefstal... #justwondering
 

hemi24

Forumguru
Het vakje doet volgens mij niks, maar zit in het uitneembare/omkeerbare bakje in de middenconsole; het blokje waar de bekerhouders ook in zitten dus...
 
  • Leuk
Waarderingen: G.P.

wdejong32

Actief lid
vreemd , wij hebben ook een business edition gekocht en onze dealer zei ook dat ALLE business editions uit rusland kwamen...was een extra productie
 

hemi24

Forumguru
Productielocatie zit niet in de eerste drie karakters versleuteld; als ik me niet vergis is het 11e karakter een versleuteling van de productielocatie.
 

Herre

Senior Member
Productielocatie zit niet in de eerste drie karakters versleuteld; als ik me niet vergis is het 11e karakter een versleuteling van de productielocatie.

niet volgens de link die ik eerder geplaatst heb. Had overigens van de dealer begrepen dat er geen kodiaqs meer gemaakt worden in Rusland.
 
Bovenaan Onderaan